FOCUS GROUP / OHNISKOVÉ SKUPINY

610916
FOCUS GROUP / OHNISKOVÉ SKUPINY

Touto metodou zjišťujeme pro naše zákazníky názory, mínění a podprahové dojmy z produktu, obalu reklamy či grafického návrhu. Průzkum je vždy zaměřen na konkrétní cílovou skupinu a odehrává se v malé skupině osob, vybraných dle konkrétních kritérií. Cílem této metody je získat skupinové názory na zkoumaný předmět zájmu. Při započetí moderované a strukturované diskuse mají všichni členové své individuální názory na daný produkt, postupně však v průběhu diskuse vyslechnou reakce ostatních a názory se postupně mění. Analýza této skupinové dynamiky, analýza důvodů a příčin tohoto posunu v názorech je klíčovým prvkem Focus group. Dobře identifikovaná zjištění a jejich důvody často ušetří mnoho peněz, které by byly zbytečně utraceny za nevhodný marketing sledovaného produktu. Focus group je fakticky organizován face to face, nicméně pro případ testování internetových produktů a služeb je vhodnější náš on-line nástroj, kdy je skupina on-line propojena virtuálně a moderátor postupně skupině představuje zkoumané produkty na dálku.

Profesionál - dodavatel

Agentura Toress
Praha 2, Vinohrady

5

Dodavatel je v systému ePoptávka.cz registrován již 128 měsíců

Další dodavatelské nabídky