Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Přímému prodeji se věnuje stále více lidí. Je však naprosto nezbytné se odlišit od neprofesionálních nebo méně korektních prodejců. Na semináři věnujeme pozornost především tomu, aby zákazník neměl pocit, že je mu zboží nevhodně vnucováno. Na semináři budou ukázány metody: - péče o zákazníky tak, aby se rádi vraceli - efektivního získávání doporučení od spokojených zákazníků - následné práce s doporučením od těchto zákazníků - vhodného využívání stávajících spokojených zákazníků k propagaci vašich produktů Obsah semináře: - motivace pro práci v přímé nabídce - získávání doporučení a jejich kvalitativní selekce - sestavení prodejního rozhovoru, který vede k uzavření obchodu - uzavření obchodu v jakékoli fázi obchodního rozhovoru - dlouhodobá práce s klientem – záruka opakujících se obchodů - jak udělat svoji obchodní síť „samonosnou“ a dlouhodobě vydělávající