Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Dopřejte sobě i svým zaměstnancům náhled do problematiky firemní kultury – z čeho dobrá firemní kultura vzniká, jak v dobře prosperující firmě funguje, jak ji mohou všichni ve firmě ovlivňovat a jak se projevuje uvnitř i navenek. Seminář je určen nejen majitelům malých a středních firem, jejichž vystupování na veřejnosti a před klienty může mít vliv na úspěch podnikání, ale také manažerům/vedoucím pracovních týmů, personalistům. Seminář se obecně i konkrétně zaměřuje na fenomén firemní kultury, na popis a analýzu všech souvisejících aspektů, rozebírá se její vznik, definuje její úroveň a orientace. Velký důraz je kladen na různé možnosti přijímání principů firemní kultury ze strany zaměstnanců, na její vliv z hlediska vnímání organizace okolními subjekty, na její udržitelnost a její působení na efektivitu organizace práce a výroby. Účastníkům semináře jsou prezentovány různé typy firemní kultury, jak je využít ke zvyšování loajality zaměstnanců i k celkové efektivitě podnikání. Dále účastníci získají potřebné znalosti a dovednosti, s jejichž pomocí mohou analyzovat faktory, které firemní kulturu utvářejí. Obsah semináře: - tvorba firemní kultury - orientace firmy a její firemní kultury - kde hledat zdroje pro funkční firemní kulturu - vliv osobnosti zakladatele nebo vůdce