Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Cíl: pochopení principů sebemotivace, vysvětlení si principů dosahování i náročných cílů a přání.
Objektivní nástroj hodnocení pracovního výkonu z pohledu nejen odborného, ale i postojového a komunikačního.
Assessment centrum rozvojové (development centrum) - identifikovat rozvojové potřeby manažerů, zaměstnanců, obchodníků a vytvořit individuální plány pro jejich další rozvoj a vzdělávání.
Cíl: uchovat si pozitivní přístup i v situacích, kdy se nedaří (i dlouhodobě).
Nabízíme kurz Moderátor - medium - kurz pro všechny, kteří chtějí moderovat v televizi nebo v rádiu. Tímto kurzem prošly známé televizní hvězdy - např. Emma Smetana. 40 h.teorie, 60 h.praxe, trvání 6 týdnů. Ideální start kariéry pro každého. Přes 95%…
Volba postupů při implementaci optimálního systému šíření a osvojování klíčových zkušeností v konkrétní firmě.
Český ekvivalent pojmu outdoor dosud neexistuje, nicméně je v dnešní době již jen málo manažerů či dalších pracovníků firem, kteří by netušili, co si pod tímto označením představit.
Analýza vlivu a umístění hlavních položek materiálů - komoditní matice (strategické, pákové, úzkoprofilové, nekritické komodity).
Úvod do systému managementu (ISO 9001, ISO 14001, ISO 17 025, ISO 15 189 nebo systém HACCP).
Pojem proces, zdůvodnění popisu činnosti jako procesu, mapování a kategorizace procesů, identifikování procesů.
Terminologie norem kvality, seznámení s normou v praxi, postupy manažera kvality.
Nezbytná školení pracovníků v oblasti managementu jakosti, ochrany životního prostředí, bezpečnosti práce a ochrany zdraví při práci, např.: školení z obecných principů daného Standardu (ISO 9001, ISO 14001, ISO 15 189, ISO 17 025.
Navrhování případně i provádění úprav interní dokumentace na základě zjištění auditů, organizačních změn, legislativních požadavků a požadavků zadavatele tak, aby byla zachována shoda s požadavky systémových normy.
Firmy, které usilují o zlepšení svých služeb pomocí efektivní aplikace procesů pro monitorování a zlepšování kvality služeb.