Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Process Management Group je tvořen týmem vysoce kvalifikovaných odborníků s celou škálou osobních certifikátů.
V oblasti poradenství zaměřeného na dodavatele do automobilového průmyslu naše společnost spolupracuje s belgickou společností Allanta.
Zavádění požadavků systémových norem a standardů dle: ISO 9001 - QMS, ISO 14001 - EMS, OHSAS 18001 - BOZP apod.
o 360° zpětná vazba je forma hodnocení, kdy hodnotitelem není jen nadřízený manažer,ale i pracovník sám, jeho kolegové a podřízení, v některých případech dokonce zákazníci. Na rozdíl od klasického hodnocení nebývají její výstupy provázány s odměňován…
Určeno: pracovníkům pověřeným vedením organizace k provádění vnitřeních prověrek jakosti.
Průzkum spokojenosti pomáhá identifikovat příčinu nežádoucích jevů, jako je např. zvýšení fluktuace zaměstnanců nebo snížení výkonu.
Účelem školení je zajistit způsobilost organizace ve smyslu požadavků normy ISO 9001:2008.
Motivování pracovníků je každodenní a neustálou činností manažera. V průběhu tohoto kurzu se zaměříme na motivační teorie pracovníků a jejich aplikace do každodenní praxe v období krize, posoudíme jejich vhodnost či nevhodnost v různých pracovních si…
V průběhu jednodenního školení se soustředíme na vymezení pojmu a možných forem interní komunikace a rovněž důsledků nefunkční interní komunikace. Definujeme a doporučíme jaké principy je vhodné zavést, aby komunikace uvnitř firmy byla kvalitní a úče…
Cílem této aktivity je analyzovat stávající stav a na základě této činnosti je zpracován motivačního programu cílem zvýšení pracovní výkonnosti, posílení sounáležitosti s firmou, posílení spokojenosti zaměstnanců.
Cílem této aktivity je porovnání stávající pracovně právní dokumentace s platnými zákony (pracovní smlouvy, popisy pracovní činnosti, dohody o hmotné odpovědnosti, pracovní řády, organizační řády).
Kurz je určen pro pracovníky pohybující se v oblasti systému bezpečnosti a zdravotní nazávadnosti krmiv včetně procesů výroby, skladování, obchodování a přepravy.
Účelem tohoto školení je naučit organizace, jak efektivněji a smysluplněji provádět měření spokojenosti zákazníků a jak získané informace využívat pro zvyšování výkonnosti organizace.
SPC (statistické řízení procesů) je využíváno v kontrolních procesech při sériové výrobě, přejímce atd.
Školení poskytuje organizacím návod, jak vytvořit prostředí, které zaujme zákazníka již při prvním vstupu do firmy a které bude podporovat odstraňování jakéhokoliv plýtvání a lepší organizaci a vizualizaci procesů na pracovišti.