Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Typový projekt je po jeho zakoupení ještě potřeba doplnit o dokumentaci, která má vztah ke konkrétní stavební parcele, na níž bude rodinný dům postaven.
Nabízíme výzkumné a analytické služby v oblasti veřejného mínění.
Poskytujeme výzkumné a analytické služby v oblasti obchodu a marketingu.
V průběhu přípravy výstavby je třeba projít dlouhou cestu od okamžiku rozhodnutí stavět až po vlastní stavební povolení. Zajistíme Vám kompletní souhrn služeb v oblasti přípravy dokumentace stavby.
V rámci logistických služeb Vám navrhneme a zrealizujme efektivní logistické řešení, které Vám pomůže uspořit náklady, a to vše při zachování či zvýšení stávající kvality. Nechte se překvapit, jak může logistický proces fungovat jednoduše a spolehliv…
Nabízíme outsourcing veškerých administrativních činností spojených s podnikáním. V rámci administrativního servisu můžeme kompletně/částečně (dle zadání projektu) převzít administrativní správu Vaší společnosti, čímž získáte výraznou časovou a finan…
Při stavbě call centra na klíč pro Vás zrealizujeme: návrh organizace projektu, vybudování datové a silové sítě, stavební úpravy prostor, instalaci nábytku spolu s instalací sítí, vybudování call centra a vedení projektu, nastavení procesů, stanovení…
Služby SMS servis obsahují: nastavení linky pro SMS komunikaci, rozřazování účastníků projektu dle klíčové slova, vytvoření databáze dle zadání, zpracování zpráv pomoci specializovaného analyzéru. Využití sms servisu je možné u potvrzování objednávek…
Nabízíme vám kompletní služby pro stavebníky a investory. Od okamžiku, kdy se rozhodnete stavět rodinný nebo bytový dům, provozovnu či rekreační objekt, musíte získat množství vyjádření, povolení a stanovisek.
Návrh stavby - od zkušených architektů, zpracování oznámení o vlivu záměru na životní prostředí, zpracování dokumentace pro územní řízení, pomoc při zpracování Žádosti o vydání integrovaného povolení.
Koncový zákazník má pro výběr obchodu dvě jednoduchá kritéria: cenu a kvalitu služeb. Ten, kdo má lepší ceny a služby, roste a sílí - a naopak.
Trh s potravinami je nasycený výrobci i produkty. O růstu nebo pouhém udržení pozice rozhodují kvalita a ceny. Obojí je v tvrdém konkurenčním prostředí možné udržovat na potřebných hladinách pouze zvýšenou efektivitou řízení všech firemních procesů.
Audit zákaznických center zahrnuje: procesní audit, personální audit, audit linky – mystery call. Tyto procesy pro posouzení kvality procesů v zákaznickém centru (reporty), při hodnocení managementu centra a při auditu linky (mystery call).
Školení pracovníků – komunikační a prodejní dovednosti pojímá: základní telemarketingové dovednosti, komunikační standardy, prodejní technika Aida. Realizace těchto služeb může spočívat ve školení front-office zaměstnanců Vaší společnosti a kaučingu …