Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Sledování celé obchodní procedury od prvotní poptávky, přes výměnu variant nabídek až po finální fakturování zajištěné objednávky. Nabízí se propojení s modulem Katalog, přiložení související dokumentace, automatické připojení emailové, telefonické a…
Zkopírovat existující ceník, upravit, uložit a zadat jeho platnost. Tento proces jsme maximálně zjednodušili. Ceníky lze tvořit jak pro skupiny odběratelů, nebo se sezónní platností. K produktům lze dohledat vhodné dodavatele dle poměru termín dodání…
Poskytuje základní funkce pro plánování jednání, schůzek a úkolů, tak jak je to obvyklé u podobných systémů pro organizaci času. Záznamy lze snadno provázat s obchodními kontakty, sdružovat je v rámci dlouhodobých obchodních případů, případně delegov…
Obchodní případ spojuje veškerou související komunikaci (emaily, záznamy o schůzkách, úkoly a telefonáty), napomůže odhadnout tržby, zaznamenává informace o termínech, slevách a smluvních podmínkách, ale také o aktivitě konkurence.
Správa kontaktů je páteří systému TOCRM. Umožňuje snadné sdílení dat v rámci podniku, poskytuje komplexní a podrobnou správu partnerů a potencionálních klientů, sledování komunikace a příležitostí, podrobných kontaktních informací a souvisejících dok…
Ve spolupráci s grafiky na volné noze jsme vytvořili řadu log, propagačních materiálů, vizitek, billboardů, grafických manuálů, inzercí, webových stránek, katalogů i obalů.