Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Firmy, které usilují o zlepšení svých služeb pomocí efektivní aplikace procesů pro monitorování a zlepšování kvality služeb.
Soubor 11 vybraných témat určených pro liniový management (mistři, střední management), které lze kombinovat.
Marketing výrobků a služeb - rozdíly mezi prodejní a marketingovou koncepcí řízení firmy.
Nezbytná školení pracovníků v oblasti managementu jakosti, ochrany životního prostředí, bezpečnosti práce a ochrany zdraví při práci, např.: školení z obecných principů daného Standardu (ISO 9001, ISO 14001, ISO 15 189, ISO 17 025.
Stanovení projektů osobního rozvoje, metody rozvoje, seminář, výcvik dovedností (s možností několika navazujících seminářů).
Terminologie norem kvality, seznámení s normou v praxi, postupy manažera kvality.
Pojem proces, zdůvodnění popisu činnosti jako procesu, mapování a kategorizace procesů, identifikování procesů.
Navrhování případně i provádění úprav interní dokumentace na základě zjištění auditů, organizačních změn, legislativních požadavků a požadavků zadavatele tak, aby byla zachována shoda s požadavky systémových normy.
Standartní kurzy MS Windows a MS Office na všech úrovních (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook, MS Access, Internet).
Cíl: získat ucelený a praktický přehled o fungování bankovního systému, o principech bankovního podnikání a managementu bankovních obchodů.
Cíl: získat koncepční přístup při formulování finanční vize a strategie, uvědomit si provázanost jednotlivých oblastí firemních aktivit a financí.
Cíl: poznat principy fungování finančního trhu, seznámit se s členěním finančních trhů, jednotlivými typy investičních instrumentů a s hlavními zásadami investičního rozhodování.
Cíl: získat komplexní přehled o fungování otevřené ekonomiky a bankovního systému v ekonomice, o bankovním podnikání a managementu bankovních obchodů.