Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Dynamika dnešního prostředí Vás neustále staví před nová rozhodnutí. Schopnost rozhodování je přímo závislá na kvalitě informací, které jste schopni získat.
Cílem komunikačních systémů je zabezpečení rychlé, kvalitní a přesné komunikace. Nástroje komunikačních systémů jsou jednotlivé rámce a definovaná pravidla komunikace.
Cílem administračních a řídících systémů je automatizovaný management vybraných činností. Výhodou automatizovaného řídícího systému je jednoznačné zpracování řídících úloh na základě definovaných schémat.
Systémy pro podporu rozhodování představují vrcholové aplikace v architektuře informačního systému podniku.
Firemní intranet slouží k transparentnímu a jednoduše přístupnému sdílení vybraných informací v podniku.
Firemní protál je hlavní komunikační brána, která propojuje vnitřní a vnější prostředí podniku. Portál nabízí komunikaci pro zákazníky, partnery, dodavatele, velkoodběratele, externí uživatele, řadové zaměstnance i výkonné pracovníky.
Reklama na Internetu patří mezi nejefektivnější způsob moderní propagace, pokud víte jak ji využít.
Rádi si s Vámi promluvíme o tom, co může Internet přinést pro Vaše podnikání a budování Vaší značky. Poskytneme Vám odbornou konzultaci k Vašemu podnikatelskému záměru, včetně podrobné analýzy reálnosti Vašich cílů.
Při realizaci projektů na Internetu předně nabízíme možnost provést průzkum trhu a zjistit tak potenciál Internetu pro budoucí realizaci projektu a celkovou úspěšnost Vašeho záměru.
Reklama na portálech je jednou z nejznámějších a nejrozšířenějších metod propagace na internetu. Známe perfektně nabídku největších portálů.
Kontextová reklama představuje relativně mladý ale o to účinnější nástroj propagace na internetu. Kontextová reklama je postavena na principu připojování reklamy k obsahu, který si návštěvník sám vyžádá nebo vyhledá.
Pay Per Click systémy jsou relativně nové nástroje a nejsou tak rozšířené jako např. portálová reklama, jsou však o to účinnější a efektivnější.
Pro oslovení úzce zaměřené cílové skupiny, která není lehce oslovitelná všeobecnou reklamou, využíváme PR nástroje zejména na oborových portálech.
Systémy výměnných odkazů jsou další z možností propagace postavené na společné propagaci při výměně odkazů a velikosti systému mezi jednotlivými účastníky.