Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Pořiďte si vše v jednom. Hardware je speciálně vybrán a testován pro nejoptimálnější provoz CRM a navíc získáte další aplikace pro vaše podnikání. Stačí pouze zapojit do sítě, spustit a ihned máte k dispozici vlastní firemní informační portál.
Jedná se například o speciální tagovací modul, pomocí kterého se ovládá viditelnost cen skupin položek v katalogu podle statusu uživatele.
V rámci služeb poskytovaných naší společností nabízíme tvorbu plnohodnotných webových prezentací s editovatelným obsahem, které jsou optimalizovány tak, aby byly na internetu snadno nalezitelné.
Centrální panel programu CRM zobrazuje bleskově a přehledně základní údaje o společnosti jako jsou přehledy došlých objednávek, obchodních případů, vystavených faktur atd.
Pro zjednodušené řízení přístupových práv jsou v systému přednastaveny uživatelské role (např. administrátor, správce kampaní, fakturant). Zařazením uživatele do takové role jednoduše definujeme jeho právo přístupu k odpovídajícím modulům a tabulkám.…
Jakékoliv dokumenty (.DOC, .XLS, .PDF, .ODT, .ODS a další), které jsou součástí komunikace s partnery, lze v programu pohodlně přiložit ke konkrétnímu záznamu a následně kdykoliv dokument otevřít a dále s ním pracovat.
Libovolná sestava z více tabulek může být snadno vytvořena pomocí nástroje uživatelská tvorba pohledů. Například pohledem na prodeje vzniklé z konkrétní marketingové kampaně snadno vyhodnotíte účinnost kampaně.
Systém ADBNet jsme spoluvyvinuli pro firmu BANIT (dceřinou společnost ČSOB). ADBNet pokrývá široké spektrum provozních agend spojených se správou platebních terminálů, zajišťuje komunikaci se servisními organizacemi provádějícími montáže terminálů, o…
Účetní a SW firma, 15let praxe, 60 klientů, pojištění proti riziku, vlastní program (klientům zdarma). Program umožňuje - klientovi vystavovat/uhrazovat faktury, vést pokladny, analyzovat situaci… - práci se vzdál…
Řeší od začátku do konce celý proces záručního respektive pozáručního servisního řízení, od příjmu, popisu závady, způsobu doručení do servisu, požadavků zákazníka na řešení, kompletnost zařízení a záznam dalších informací obvyklých při příjmu věci d…
Představuje aktivní tvorbu, sledování a udržování vztahů se zákazníky. Zahrnuje různé kroky od identifikace příležitostí, přes navázání vztahu, jeho rozvoj až po jeho případné ukončení.
Nabízíme nástroj, který zabezpečuje celkový proces zpracování dat. Jejich integraci z různých zdrojů do jediné platformy, vytváření nad nimi reportů a dashboardů a jejich následnou automatickou distribuci ke koncovým uživatelům.