Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Media Call Center obsahuje všechny základní funkce vyžadované u současných kontaktních center a nabízí vysokou flexibilitu díky nejmodernější infrastruktuře, využití velkého množství odvětvových standardů.
Automatizace je zajištěna pohonem pro všechny oblasti použití. Pohon splňuje nejvyšší nároky v oblasti komfortu, vzhledu a bezpečnosti provozu s minimálními provozními a servisními nároky a klade důraz na maximální bezpečnost uživatele.
CommuniGate Pro je nejvýkonnější unified communication server na světě držící současný výkonový rekord ve Specmail2001 testu mezi mailovými servery. Dosažený výkon odpovídá ekvivalentu 30 milionů mailů denně odeslaných 2.5 milionem uživatelů.
Mediatrix VoIP brány poskytují ip konektivitu k běžným ústřednám, stejně tak jako přístup do psin sítě z voip ústředen.
Mediatrix 1102 dokáže připojit dva analogové telefony a/nebo faxy a podporuje kodeky s vysokou kompresí na obou portech.
Tyto elegantní, lehkým dojmem působící, ale přesto stabilní hliníkové dveře doporučujeme pro náročnou vnitřní výstavbu, například v kancelářích a správních budovách.
Lancom nabízí uživatelům svou pomoc při zlepšování jejich obchodních procesů a efektivity spojené s podstatnou úsporou času a peněz.
Grafický lcd displej zobrazuje informace o volání a speciální vlastnosti telefonu, které mohou být nastavovány pomocí interaktivních a navigačních tlačítek nebo přes webový prohlížeč.
Našim klientům a partnerům nabízíme rovněž možnost poradenských a konzultačních služeb při řešení jejich komunikačních i telekomunikačních potřeb. Jsme schopni posoudit funkční požadavky i předpokládaný obchodní plán a navrhnout pro ně optimální tech…
Záznamová řešení DSR Group umožňují kromě tradičních zdrojů signálu (pevné linky či mobilní telefony) rovněž záznam radiové komunikace (včetně digitálně kódované formy).
V rámci sledování kvality zákaznických služeb jsou běžně nahrávány hlasové kanály ve velkých firmách, rozšíření na záznam přímých osobních interakcí s klienty je tedy logickým řešením.
Veškerá komunikace je zaznamenávána a uchovávána na centrálním serveru, který zajišťuje snadnou a bezpečnou dostupnost.
Všechny komponenty takovéhoto systému mají úplná rozhraní pro spolupráci s ostatními, takže zabezpečují nejvyšší možnou datovou a operační bezpečnost a zajišťují maximální uživatelské pohodlí.
Profesionální hardwarová nahrávací zařízení DSR Group jsou charakterizována vysokou spolehlivostí, snadnou údržbou a jednoduchou obsluhou, nevyžadující speciální odborné znalosti a zkušenosti.
MyCall Basic a Advanced jsou jednoduché desktopové systémy určeny pro jednoho uživatele na monitorování a záznam jedné až tří telefonních linek nebo radiostanic.