Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Lepší přehlednost a přesnost informací zavedením automatických denních uzávěrek a auditů uzavřených transakcí, od zadání vlastnictví po správu financí.
Lepší přehlednost a přesnost informací zavedením automatických denních uzávěrek a auditů uzavřených transakcí, převodů a správy financí.
Transparentní přehled a přesnost informací pomocí hladké integrace finančních systémů front-office a back-office.
Komunikační propojení s vašimi klienty, usnadněné vyúčtování a správa vašich finančních operací, řízení integrace dat ve všech úrovních firmy (front-, middle- a back-office), vytváření rozpočtů a efektivní řízení nákladových položek, analytické přehl…
Získávání zakázek, efektivní rozložení profesních zdrojů, řízení realizace projektu, usnadnění finančních operací, pružné řízení shody s předpisy, analytické sledování výkonu.
Ucelená struktura řízení pro finanční prostředky, pravidla účtování, která podporují správu jednotlivých či paralelních fondů pro různé programy, plná funkcionalita pro výpočty a rozdělování nákladů v prostředí neziskových i komerčních organizací.
Podporuje pět hlavních procesů orientovaných na služby a vytváří zázemí pro činnost poradenských firem: získávání zakázek, efektivní rozložení profesních zdrojů, řízení realizace projektu, usnadnění finančních operací, pružné řízení shody s předpisy…
Podpora rozvoje praxe pomocí nástrojů pro správu kontaktů a řízení znalostí. Řízení nových příležitostí i dlouhodobých zakázek pomocí účinných nástrojů pro správu činností Account management, které umožňují ucelený pohled na všechny oblasti a fáze pé…
Propojení všech zúčastněných stran, včetně externích pracovníků a nezávislých osob, v pracovních iniciativách pro klienta. Výkonné nástroje k plnění nových cílů a rozvoj portfolia činností pro klienty (Account management) se sjednoceným pohledem na v…
Hodnocení rizik a problematických oblastí a jejich promítnutí v procesu nabídkového řízení s použitím vlastních nastavitelných plánů činností a procesů.
Kontrola správnosti adresných a marketingových dat, analýza a optimalizace Vašich stávajících trhů, vytváření nových trhů. Ukážeme Vám potenciální zákazníky – přesně, adresně… Kontrola správnosti dat, jejich obohacení, odstranění duplicit.