Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Marketing výrobků a služeb - rozdíly mezi prodejní a marketingovou koncepcí řízení firmy.
Objektivní nástroj hodnocení pracovního výkonu z pohledu nejen odborného, ale i postojového a komunikačního.
Provedení marketingového auditu je nezbytným prvním krokem na cestě k marketingově řízené společnosti. Marketingový audit je vlastně interní analýzou zahrnující i některé prvky externí analýzy a jako takový dokáže definovat, jaké je nynější postavení…
Cíl: pochopení principů sebemotivace, vysvětlení si principů dosahování i náročných cílů a přání.
Cíl: uchovat si pozitivní přístup i v situacích, kdy se nedaří (i dlouhodobě).
Cíl: naučit se přístupu k vytvoření a řízení projektů, zvládnout metodiku projektového řízení.
Stanovování dohod jak v osobním, tak v pracovním životě, motivace vlastní osoby, pozitivní povzbuzení.
Český ekvivalent pojmu outdoor dosud neexistuje, nicméně je v dnešní době již jen málo manažerů či dalších pracovníků firem, kteří by netušili, co si pod tímto označením představit.
Analýza vlivu a umístění hlavních položek materiálů - komoditní matice (strategické, pákové, úzkoprofilové, nekritické komodity).
Cíl: získat dovednosti v oblasti marketingových dovedností (použití matic, analytických nástrojů pro rozhodování).
Pojem proces, zdůvodnění popisu činnosti jako procesu, mapování a kategorizace procesů, identifikování procesů.
Terminologie norem kvality, seznámení s normou v praxi, postupy manažera kvality.