Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Nabízíme a provádíme rekonstrukce rodinných domů a novostaveb. Obnova stávajících budov prodlužuje jejich životnost, zvyšuje úsporu spotřeby paliva, uživatelský komfort a i současné předpisy.
Lehké frézování k odstranění vícenásobných nátěrů, olejového šlemu z průmyslových podlah, frézování k odstranění stěrek a ke srovnání nerovných betonů do 2cm, silné frézování lze provádět u betonových desek až do 5-7cm pomocí silničních fréz a frézov…
Většina starých průmyslových podlah vykazuje lokální poškození povrchu jako jsou praskliny a výtluky. Ve většině případů je možno tyto povrchy opravovat pomocí levného strojního špachtlování, broušení a dvojnásobným nátěrem.
Odstranění pracholejových částic z povrchů betonu a k dokonalému vyčištění povrchu betonu s následnou penetrací proti vzlínání oleje. Na takto připravený povrch může být aplikována stěrka z různých materiálů s garancí na přilnavost.
Většina betonů, asfaltocementobetonů a podobných podlah dříve či později začínají vlivem stáří prášit. Výše uvedený nedostatek je odstraňován bezprašným brokováním nebo bezprašným broušením a napuštěním např. vodou ředitelnými akryláty těchto povrchů…
Při odstraňování stěrek je důležitá jejich tlouštka, zbytková přilnavost, prašnost a pružnost. Blatrysk, s.r.o. nejčastěji stěrky jemně nebo silně frézuje a pak brokuje nebo brousí.
Většina starých průmyslových podlah vykazuje lokální poškození povrchu jako jsou praskliny a výtluky. Ve většině případů je možno tyto povrchy opravovat pomocí levného strojního špachtlování, broušení a dvojnásobným nátěrem.
Opravy zaolejovaných betonů patří mezi nejstarší používané technologie ve firmě. Nejčastěji je prováděna brokováním, frézováním nebo broušením s následnou penetrací povrchu pomocí PMMA tak, aby bylo uzlinám zbytkových olejů předběhnuto.
Nejčastěji používané podlahy vech novostaveb jsou strojně hlazené betony. V celé ploše se dělá jedna úroveň, detaily je nutné upravovat řezáním, frézováním, broušením a kombinací těchto metod.
Často se stává, že při betonování podlah dojde ke zhotovení vln či jiných nerovností. Pro odstranění těchto vln, hrbolů se používá frézování a broušení popřípadě kombinace těchto metod.
Zvyšování drsnosti obrusných vrstev se provádí frézováním zdrsňovacího profilu do vozovky do hloubky 3-4mm pod úhlem 45° na směr jízdy vozidel nebo tryskáním ocelovými kuličkami.