Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Zabýváme se především výrobou:* tělové a vlasové kosmetiky* opalovacích přípravků nejvyšší kvality* speciální kosmetiky pro potlačení projevů nejrůznějších kožních problémů a onemocnění* okrajově pak výrobou čistících a mycích prostředků pro domácnos…
Jižní cíp Itálie , to jsou kraje Kalábrie a Apulie , odlehlé a skoro exotické. V průběhu staletí se tu vystřídala řada civilizací a v některých dobách patřívaly tyto kraje k nejbohatším a nejvýznamnějším regionům Středomoří, třebaže jsou v současnost…
Cílem výzkum je připravit vhodnou strategii pro marketing produktu, najít jeho možné cílení, stanovit vhodnou cenu a komunikovat se zákazníkem.
Flowerservice s.r.o. se souběžně s péčí o pokojové rostliny zabývá i krajinnou tvorbou. Naši,v tomto oboru, vystudovaní odborníci dělají svou práci s nadšením, pokorou k přírodě a s citem pro detail. Našim cílem je vytvořit vzkvétající a poutavé …
Cílem Projektu aed je zavedení a rozšíření přístrojů pro automatizovanou externí defibrilaci do každodenního života společnosti.
Naším cílem je dodávat perfektně připravené kulinářské kreace podle Vašeho přání v určitou dobu, na stanovené místo tak, aby odpovídaly dané společenské události.
Naším cílem je zviditelnit své klienty, překvapit konkurenci a vytvořit efektivní způsoby účinné propagace za účelně vynaložené prostředky. Poskytujeme veškeré reklamní služby, máme tým mladých schopných lidí, zaručujeme profesionální jednání a origi…
Po celou dobu existence pekařství je naším cílem vyrábět kvalitní a chutné výrobky. Takovým výrobkem je Chléb pšenično - žitný, který obsahuje 50 % žitné mouky, 50 % pšeničné mouky a chlebové těsto je ručně zpracováváno.
Provádíme pokládky podlah, PVC a koberců po celé Praze. Provádíme montáž všech druhů podlahových krytin jako jsou veškeré druhy dřevěných, laminátových a dalších plovoucích podlah, celoplošně lepených dřevěných parket, povlakových krytin z PVC nebo l…
Copywriting prodává produkty a prezentuje firmu. Dobře psaný text vzbuzuje v zákazníkovi důvěru a zájem o další informace. Cílem copywritingu je pomocí textu dovést potenciálního zákazníka až k závazné objednávce.
Cílem je osvojit si systematický a logický postup řešení problémů, naučit se vybraným technikám definování problému, analýzy problému, hledání řešení, hodnocení řešení a implementace.