Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Naše firma se zabývá přesným CNC frézováním všech materiálů od kusové výroby až po větší série. Naším cílem je vytvořit se zákazníky dlouhodobou stabilní spolupráci založenou na kvalitě a rychlosti dodání.
Cílem našich služeb je ompletní servis v oboru strojního vyšívání a reklamního textilu - polokošile, košile, trička, kšiltovky, bundy, pracovní oblečení, župany, ručníky a jiné, podle přání zákazníka.
Dívčí kolekci připravujeme s cílem umožnit rodičům, aby i jejich děti mohly nostit stejně kvalitní, pohodlné a přitažlivé oblečení. Řada modelů vychází z jejich "dospělých" verzí, u dalších se jedná o artikly specificky navržené a připraven…
Cílem je naučit se plánovat a organizovat projekt tak, aby byly dosaženy realistické cíle, efektivně využívat nástrojů řízení projektů, efektivně využívat dostupné zdroje správným plánováním, atd.
Hlavním cílem je konstrukce, výroba a prodej široké řady jednotek na úpravu vzduchu inspirovaných heslem „Made in Italy“, s použitím kvalitních a přísně vybíraných komponent.
Cílem je osvojit si a naučit se používat pravidla společenského a business protokolu, přispět k celkové profesionalitě a sebevědomému vystupování účastníků, kteří reprezentují svou organizaci.
Cílem kurzu je uvědomit si význam vnitrofiremní komunikace pro image firmy a její efektivitu, seznámit se s pravidly efektivní vnitrofiremní komunikace, pochopit důležitost otevřené komunikace ve firmě.
Cílem je seznámit účastníky s diplomatickým protokolem a s pravidly, kterými se řídí společenská etiketa, dozvědět se jak vypadá uvítací ceremoniál při příjezdu a odjezdu delegace.
Cílem je naučit se jednat s problémovými klienty, obstát v krizových situacích jako profesionál, nenechat se vyvést z míry, přispět k celkové profesionalitě úředníků.
Cílem je prohloubit dovednosti vedení lidí a efektivního používání různých nástrojů, kterými vedoucí disponuje, zvýšit účinnost motivování podřízených, osvojit si správný přístup ke komunikování a motivování různých typů lidí.
Cílem je osvojit si a naučit se používat pravidla společenského chování, přispět k celkové profesionalitě a sebevědomému vystupování obchodníka.
Cílem je naučit se orientovat v základních pojmech a metodách marketingu, pochopit souvislosti marketingu a naučit se získané znalosti aplikovat v praktických podmínkách na svém pracovním místě, seznámit se s vedením marketingové kampaně, naučit se v…
Cílem je naučit se různé styly jednání, dozvědět se, jak působí na ostatní lidi, zda vzbuzují respekt nebo zda si dokáží získat sympatie, osvojit si zásady profesionálního oblékání.
Cílem je upevnit dovednosti zvládání obtížných situací ve styku s klienty, zvýšit vcítění do různých typů klientů, naučit se vhodným taktikám jednání a ovlivňování různých typů klientů.