Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Manažerský úvod, jak se vypořádat s požadavky na bezpečnost informací dle TISAX. Představíme vám tento nový standard, který vychází z mezinárodní normy ISO 27001 a je určen výhradně pro automotive sektor. Získáte několik užitečných rad, jak se vypořá…
Merge a akvizice, tedy česky řečeno slučování firem, jsou výrazným trendem naší doby. Kurz je postaven jako praktický workshop, jehož cílem je pomoci vedoucím pracovníkům zvládnout tuto výzvu zejména v oblasti „měkkých procesů“.
Poradenství v oblasti řízení lidských zdrojůV oblasti poradenství se zaměřujeme na:•Psychodiagnostiku (profesně psychologické hodnocení) •Expertní činnost při výběru pracovníků •Hodnocení pracovníků •Firemní vzdělávání •Assessment Centre (AC) a Devel…
Hlavním cílem internetového obchodu je prodej určitého výrobku, služby či zboží. Proto je nutné již při vývoji řešení pro internetový obchod přihlédnout ke specifikám daného trhu a zboží.
Tento systém je vyvíjen naší společností se snahou o flexibilní přístup ke klientovi, se snahou o co nejjednodušší způsob používání, s cílem ekonomických úspor u klienta s ohledem na pořizování hardware a software.
Cílem dozoru při nakládce je kontrolovat během nakládky a vykládky vhodnost materiálu, manipulaci s ním a zabezpečení v dopravních prostředcích. Kontrola všeobecného vzhledu nákladu nebo balení. Ověření počtu balení a jejich označení podle zadání ve …
Orientujeme se na plovoucí laminátové podlahy, PVC, koberce, nivelační stěrky. Naším cílem je především kvalitní materiál a odborné znalosti.
Cílem evidenčních systémů je poskytovat úplné a transparentní informace o vybraných oblastech podniku (např. sklad, personalistika, investice, účetnictví). Nástroji evidenčních systémů je klasifikace, systematizace a normalizace dat.
Cílem kurzu je poznat a pochopit vlastní silné stránky a rezervy a využít je pro svůj rozvoj a zároveň se naučit pozitivně vnímat odlišnosti druhých.
Mojí filosofií je vytváření vztahů s klienty, založených na důvěře, vzájemném poznání a uspokojení jejich potřeb. Cílem je spokojený klient, který realizuje svůj záměr. Samozřejmostí spolupráce je respektování osobních specifik klienta. Zaměřuji se z…
Cílem programu je motivovat pracovníky ke službě internímu zákazníkovi, uvědomit si důležitost každého článku zákaznického řetězce, zkvalitnit komunikaci s interním zákazníkem s konečným efektem na externího zákazníka.