Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Dělení materiálu na strojních nůžkách do délky střihu max. 2000 mm a síle do 3 mm, práce na výstředníkových lisech do síly 100 tun, svařování el. obloukem (obal. elektrody, CO 2), bodové svařování, sv. plamenem, konvenční zpracování plechů.
Často se stává, že při betonování podlah dojde ke zhotovení vln či jiných nerovností. Pro odstranění těchto vln, hrbolů se používá frézování a broušení popřípadě kombinace těchto metod.
V mnoha výrobních a skladovacích halách je položena asfaltobetonem, který je vymačkán, nerovný, popraskán s mnoha výtluky. Jako alternativa vybourání, odvozu, dovozu nového betonu a čekání na vytvrdnutí nabízíme metodu frézování, nebo broušení povrch…
Zvyšování drsnosti obrusných vrstev se provádí frézováním zdrsňovacího profilu do vozovky do hloubky 3-4mm pod úhlem 45° na směr jízdy vozidel nebo tryskáním ocelovými kuličkami.
Poměrně často se stává, že po položení leštěného mramoru dochází za mokra ke mnoha pádům chodců s mnoha nepříjemnými zraněními. Firma Blatrysk, s.r.o. nabízí zdrsnění těchto povrchů metodou bezprašného brokování.
V mnoha výrobních a skladovacích halách je položen asfaltobeton, který je vymačkán, nerovný a popraskán s mnoha výtluky. Blatrysk, s.r.o. nabízí metodu brokování nebo broušení s následným strojním špachtlováním a dvojnásobným nátěrem.
Nabízíme lokální opravy podlah bez přerušení provozu s tím, e se vyčlení lokální opravovaná plocha od 1 do 100 m2 a tato se opraví v průběhu jedné max. osmi pracovních hodin. Po této době jsou opravovaná místa plného zatížení.
Autonomní snímací jednotky SU104x představují novou designovou a technologickou řadu hardware určeného k řízení přístupových práv do vyhrazených prostor bez požadavku na sledování jejich historie.
Nabízíme zhotovení barevných povrchů asfaltových vozovek metodou broušení a strojního špachtlování pomocí barevných plastů. Rychlost zasychání plastů je od 5 do 15 minut. Barevnost plastů je možná ve všech odstínech systému RAL.
Odstranění vody z povrchu komunikací se provádí frézováním odvodňovacího bezhlučného profilu do povrchu komunikací do hloubky 4-5 mm pod definovaným úhlem a kadencí. Tento profil má vysokou odolnost proti obrusu.
Odstranění vodorovného dopravního značení se provádí frézováním a tryskáním ocelovými kuličkami. Frézováním se nesmí porušit obrusná vrstva vozovky - asfaltová či cementobetonová. Frézovací stroj je seřízen tak, aby nedošlo k porušení obrusné vrstvy.
Konvenční, klasické stroje mají bezpochyby své místo v každé moderní obrobně. V naší firmě se nacházejí konvenční soustruhy, frézky.