Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Povinnost vést účetnictví má každý podnikatel, jehož obrat za předchozí kalendářní rok přesáhne 25 milionů korun nebo je zapsaný do obchodního rejstříku, či na základě vlastního rozhodnutí nebo také na základě zvláštního právního předpisu. Nabízím…
Naše společnost se zabývá vedení účetnictví, daňové evidence, zpracovávání mezd, rekonstrukce účetnictví, přechod z daňové evidence na účetnictví. Více informací naleznete na našich stránkách: http://www.ucetnictvi-praha.eu/
Vedení podvojného účetnictví nebo daňové evidence pro podnikatele a menší firmy včetně mezd. Současný daňový zákon umožňuje některé úlevy na daních, které nelze uplatnit při paušálních výdajích, takže se většině menších podnikatelů vyplatí platit dan…
Vedení účetnictví: Jsme externí firma, tzn., že účetnictví i daňovou evidenci Vám zpracujeme v sídle naší firmy. Tato naše základní činnost v sobě zahrnuje: příprava ročních výkazů, zpracování roční účetní závěrky a inventarizace zůstatků na účtech,…
Nabízíme komplexní vedení účetnictví a daňové evidence včetně odborného daňového a účetního poradenství. Poradíme, jak co nejlépe a nejefektivněji vést účetní agendu podniku.
Zajištujeme kompletní zpracování podvojného účetnictví a danové evidence, daňových přiznání fyzickým i právnickým osobám, přehledu na sociální a zdravotní pojištění, zpracování mzdové a personální agendy, zastupování klienta na Finančním úřadě, Správ…
Firma zajišťuje komplexní daňové poradenství, vedení účetnictví právnickým a fyzickým osobám.
Nabízíme kompletní správu ekonomické agendy pro právnické i fyzické osoby. Zabýváme se vedením účetnictví, daňovou evidencí včetně daňové optimalizace a vypracování všech potřebných daňových příznání. Pokud máte zaměstnance, tak se Vám postaráme i o …
Nabízím vedení účetnictví či daňové evidence malým subjektům v Praze a blízkém okolí včetně zpracování příslušných daňových přiznání, optimálně pro neplátce či kvartální plátce DPH. Momentálně volná kapacita i pro jednorázové zpracování daně z příjmu…