Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Povinnost vést účetnictví má každý podnikatel, jehož obrat za předchozí kalendářní rok přesáhne 25 milionů korun nebo je zapsaný do obchodního rejstříku, či na základě vlastního rozhodnutí nebo také na základě zvláštního právního předpisu. Nabízím…
Jinými službami v souladu s Mezinárodními auditorskými standardy ISA jsou míněny především dohodnuté postupy („agreed-upon-procedures“), prováděné v souladu s ISRS 4400.
Prověrky účetních závěrek jsou našimi klienty vyžadovány tehdy, kdy účetní jednotka nemá povinný audit a není vyžadována taková míra jistoty ohledně správnosti účetní závěrky, jaká je obvykle očekávána při auditu účetní závěrky.
V některých případech si mohou účetní jednotky vyžádat ověření účetní závěrky i za situace, kdy nejsou splněny podmínky pro povinný audit dané § 20 Zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví.
Vedení podvojného účetnictví, vedení daňové evidence, zpracování mezd malých i velkých organizací.
Vedení účetnictví: Jsme externí firma, tzn., že účetnictví i daňovou evidenci Vám zpracujeme v sídle naší firmy. Tato naše základní činnost v sobě zahrnuje: příprava ročních výkazů, zpracování roční účetní závěrky a inventarizace zůstatků na účtech,…
Soustavné vzdělávání našich pracovníků i v oblasti Mezinárodních standardů účetního výkaznictví nám umožňuje kvalifikovaně ověřovat i takto sestavené účetní závěrky.
Konsolidační podklady jsou sestavovány českými účetními jednotkami za účelem konsolidace jejich výsledků do účetních závěrek mateřských společností. Tyto podklady jsou sestavovány vedoucím finančního oddělení českých účetních jednotek a ověřovány „če…
Kompletní zpracování a vedení účetnictví, vedení všech zákonem stanovených účetních knih a evidencí, kontrola úhrad přijatých a vydaných faktur, vystavení vydaných faktur.
Vedení peněžního deníku, vedení pokladní knihy, kniha pohledávek a závazků, přehled o příjmech a výdajích, přehled o majetku a závazcích.
Kompletní zpracování mezd, měsíční přehled mezd, měsíční přehledy pro ZP a ČSSZ, přihlášení/odhlášení zaměstnanců na ZP a ČSSZ.
Vedení účetnictví, zpracování podkladů, mzdová agenda, vypracování přehledů, výkazů a přiznání, zastupování na úřadech.