Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Copywriting je jedním z nejdůležitějších elementů optimalizace pro vyhledavače. Díky umístění správného množství klíčových slov do textu pomáhá pozicím vašeho webu ve vyhledavačích.
Zajišťujeme grafickou i typografickou úpravu Vašich tiskovin včetně vytvoření tiskových podkladů.
Z obálky, přebalu či potahu lze efektně vyseknout část materiálu. Jako motiv výseku lze zvolit text popř. jednoduché pérovky.
Patří sem činnosti jako například: nákup zpětných odkazů, výměna zpětných odkazů, registrace do katalogů, přispívání do relevantních diskusí, bookmarking neboli záložkování, linkbaiting, zveřejňování tiskových správ, blogování a publikování odborných…
V tomto případě povrchového zušlechtění se jedná o reliéfní úpravu. Ražbu lze provést buď jen jako pouhou změnu reliéfu nebo tuto vyznačit barevně tzv. ražební fólií.
Na první pohled vypadá UV-lak jako laminační fólie. Jeho výhoda však spočívá v tom, že ho lze umístit na produkt i parciálně. Tím lze efektně zvýraznit určité části - nadpisy nebo obrázky.
Laminace produktu spočívá ve spojení papírové obálky či potahu s tenkou fólií. Tato metoda zušlechtění je velmi častá a dokonale chrání produkt při používání. Lze zvolit lesklý, matný popř. několik druhů reliéfních povrchů.
Povrchové zušlechtění publikací má dva hlavní úkoly. Za prvé se jedná o ochranu knihy nebo brožury při jejím používání a za druhé má zvýšit atraktivitu publikace a tím přispět k zvýšení prodeje.
Tato vazba, kde spojovacím materiálem je plast, je využívána především při běžných kancelářských pracích.