Nabídky ze štítku distribuce (3 946)

SIP ústředna WARP

SIP ústředna WARP

Jde o kompletně zákaznicky modifikovatelnou platformu, která je plně kompatibilní jak s Voip telefony, tak i klasickými analogovými přístroji.

Nabídka od dodavatele:' CTI-PRO, s.r.o., Řitka

Telefonní systém 3CX pro Windows

Telefonní systém 3CX pro Windows

Telefonní systém 3CX pro Windows je ip bpx na bázi software a nahrazuje tradiční hardwarové či automatické pobočkové ústředny.

Nabídka od dodavatele:' CTI-PRO, s.r.o., Řitka

Multimediální IP kontaktní centrum OneContact

Multimediální IP kontaktní centrum OneContact

OneContact je unikátní multimediální řešení kontaktního centra založené na IP, nabízející plnou správu kontaktů přes hlasový, video, e-mailový a chatový kanál.

Nabídka od dodavatele:' CTI-PRO, s.r.o., Řitka

Kontaktní centrum Hermes.Net 4

Kontaktní centrum Hermes.Net 4

Plně webově založené call centrové řešení osvědčeného belgického výrobce, vychází z původní platformy Hermes.Pro, která byla vyvíjena od roku 1997.

Nabídka od dodavatele:' CTI-PRO, s.r.o., Řitka

Media Call Center

Media Call Center

Media Call Center obsahuje všechny základní funkce vyžadované u současných kontaktních center a nabízí vysokou flexibilitu díky nejmodernější infrastruktuře, využití velkého množství odvětvových standardů.

Nabídka od dodavatele:' CTI-PRO, s.r.o., Řitka

Media5Boss-Branch - firemní řešení

Media5Boss-Branch - firemní řešení

Media5boss-Branch představuje ucelené "all-in-one" řešení pro firemní infrastrukturu spojené s komunikačním rozhraním přes VoIP. Zajišťuje bezpečnost, kvalitu a stabilitu komunikačního rozhraní - jedná se tedy klíčové zařízení pro sloučení …

Nabídka od dodavatele:' CTI-PRO, s.r.o., Řitka

Komunikační systém Communigate Pro

Komunikační systém Communigate Pro

CommuniGate Pro je nejvýkonnější unified communication server na světě držící současný výkonový rekord ve Specmail2001 testu mezi mailovými servery. Dosažený výkon odpovídá ekvivalentu 30 milionů mailů denně odeslaných 2.5 milionem uživatelů.

Nabídka od dodavatele:' CTI-PRO, s.r.o., Řitka

VOIP brány Mediatrix

VOIP brány Mediatrix

Mediatrix VoIP brány poskytují ip konektivitu k běžným ústřednám, stejně tak jako přístup do psin sítě z voip ústředen.

Nabídka od dodavatele:' CTI-PRO, s.r.o., Řitka

SOHO přístupové zařízení Mediatrix 1102

SOHO přístupové zařízení Mediatrix 1102

Mediatrix 1102 dokáže připojit dva analogové telefony a/nebo faxy a podporuje kodeky s vysokou kompresí na obou portech.

Nabídka od dodavatele:' CTI-PRO, s.r.o., Řitka

Přístupové body Mediatrix 4100

Přístupové body Mediatrix 4100

MediaTrix voip přístupové body bezproblémově připojí klasické analogové telefony a G3 faxové přístroje do ip sítě.

Nabídka od dodavatele:' CTI-PRO, s.r.o., Řitka

Síťové prvky Lancom Systems

Síťové prvky Lancom Systems

Lancom nabízí uživatelům svou pomoc při zlepšování jejich obchodních procesů a efektivity spojené s podstatnou úsporou času a peněz.

Nabídka od dodavatele:' CTI-PRO, s.r.o., Řitka

SIP telefony

SIP telefony

Grafický lcd displej zobrazuje informace o volání a speciální vlastnosti telefonu, které mohou být nastavovány pomocí interaktivních a navigačních tlačítek nebo přes webový prohlížeč.

Nabídka od dodavatele:' CTI-PRO, s.r.o., Řitka

Poradenství v telekomunikačních službách

Poradenství v telekomunikačních službách

Našim klientům a partnerům nabízíme rovněž možnost poradenských a konzultačních služeb při řešení jejich komunikačních i telekomunikačních potřeb. Jsme schopni posoudit funkční požadavky i předpokládaný obchodní plán a navrhnout pro ně optimální tech…

Nabídka od dodavatele:' CTI-PRO, s.r.o., Řitka

Hlasové záznamy rádiové komunikace Motorola

Hlasové záznamy rádiové komunikace Motorola

Záznamová řešení DSR Group umožňují kromě tradičních zdrojů signálu (pevné linky či mobilní telefony) rovněž záznam radiové komunikace (včetně digitálně kódované formy).

Nabídka od dodavatele:' CTI-PRO, s.r.o., Řitka

Hlasové záznamy pracovišť pro styk s klienty

Hlasové záznamy pracovišť pro styk s klienty

V rámci sledování kvality zákaznických služeb jsou běžně nahrávány hlasové kanály ve velkých firmách, rozšíření na záznam přímých osobních interakcí s klienty je tedy logickým řešením.

Nabídka od dodavatele:' CTI-PRO, s.r.o., Řitka