Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Jde o kompletně zákaznicky modifikovatelnou platformu, která je plně kompatibilní jak s Voip telefony, tak i klasickými analogovými přístroji.
Telefonní systém 3CX pro Windows je ip bpx na bázi software a nahrazuje tradiční hardwarové či automatické pobočkové ústředny.
OneContact je unikátní multimediální řešení kontaktního centra založené na IP, nabízející plnou správu kontaktů přes hlasový, video, e-mailový a chatový kanál.
Plně webově založené call centrové řešení osvědčeného belgického výrobce, vychází z původní platformy Hermes.Pro, která byla vyvíjena od roku 1997.
Media Call Center obsahuje všechny základní funkce vyžadované u současných kontaktních center a nabízí vysokou flexibilitu díky nejmodernější infrastruktuře, využití velkého množství odvětvových standardů.
Media5boss-Branch představuje ucelené "all-in-one" řešení pro firemní infrastrukturu spojené s komunikačním rozhraním přes VoIP. Zajišťuje bezpečnost, kvalitu a stabilitu komunikačního rozhraní - jedná se tedy klíčové zařízení pro sloučení …
CommuniGate Pro je nejvýkonnější unified communication server na světě držící současný výkonový rekord ve Specmail2001 testu mezi mailovými servery. Dosažený výkon odpovídá ekvivalentu 30 milionů mailů denně odeslaných 2.5 milionem uživatelů.
Mediatrix VoIP brány poskytují ip konektivitu k běžným ústřednám, stejně tak jako přístup do psin sítě z voip ústředen.
Mediatrix 1102 dokáže připojit dva analogové telefony a/nebo faxy a podporuje kodeky s vysokou kompresí na obou portech.
MediaTrix voip přístupové body bezproblémově připojí klasické analogové telefony a G3 faxové přístroje do ip sítě.
Lancom nabízí uživatelům svou pomoc při zlepšování jejich obchodních procesů a efektivity spojené s podstatnou úsporou času a peněz.
Grafický lcd displej zobrazuje informace o volání a speciální vlastnosti telefonu, které mohou být nastavovány pomocí interaktivních a navigačních tlačítek nebo přes webový prohlížeč.
Našim klientům a partnerům nabízíme rovněž možnost poradenských a konzultačních služeb při řešení jejich komunikačních i telekomunikačních potřeb. Jsme schopni posoudit funkční požadavky i předpokládaný obchodní plán a navrhnout pro ně optimální tech…
Záznamová řešení DSR Group umožňují kromě tradičních zdrojů signálu (pevné linky či mobilní telefony) rovněž záznam radiové komunikace (včetně digitálně kódované formy).
V rámci sledování kvality zákaznických služeb jsou běžně nahrávány hlasové kanály ve velkých firmách, rozšíření na záznam přímých osobních interakcí s klienty je tedy logickým řešením.