Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Jde o 30 let starou metodu hydroizolace betonů pomocí biokřemičitanů. Nutnou součástí úspěšné aplikace je brokování, frézování nebo broušení.
Lehké frézování k odstranění vícenásobných nátěrů, olejového šlemu z průmyslových podlah, frézování k odstranění stěrek a ke srovnání nerovných betonů do 2cm, silné frézování lze provádět u betonových desek až do 5-7cm pomocí silničních fréz a frézov…
Často se stává, že při betonování podlah dojde ke zhotovení vln či jiných nerovností. Pro odstranění těchto vln, hrbolů se používá frézování a broušení popřípadě kombinace těchto metod.
Zabýváme se bezprašným broušením a řezáním betonů i asfaltů.
Nejčastěji používané podlahy vech novostaveb jsou strojně hlazené betony. V celé ploše se dělá jedna úroveň, detaily je nutné upravovat řezáním, frézováním, broušením a kombinací těchto metod.
V mnoha výrobních a skladovacích halách je položena asfaltobetonem, který je vymačkán, nerovný, popraskán s mnoha výtluky. Jako alternativa vybourání, odvozu, dovozu nového betonu a čekání na vytvrdnutí nabízíme metodu frézování, nebo broušení povrch…
Zvyšování drsnosti obrusných vrstev se provádí frézováním zdrsňovacího profilu do vozovky do hloubky 3-4mm pod úhlem 45° na směr jízdy vozidel nebo tryskáním ocelovými kuličkami.
Broušení je nejstarí metodou úprav povrchů. Blatrysk nabízí bezprašné broušení vysocevýkonným způsobem, kdy dokáe 1 stroj zabrousit až 1000 m2/den i bez následného vysávání zabroušené plochy.
V mnoha výrobních a skladovacích halách je položen asfaltobeton, který je vymačkán, nerovný a popraskán s mnoha výtluky. Blatrysk, s.r.o. nabízí metodu brokování nebo broušení s následným strojním špachtlováním a dvojnásobným nátěrem.
Opravy zaolejovaných betonů patří mezi nejstarší používané technologie ve firmě. Nejčastěji je prováděna brokováním, frézováním nebo broušením s následnou penetrací povrchu pomocí PMMA tak, aby bylo uzlinám zbytkových olejů předběhnuto.
Nabízíme lokální opravy podlah bez přerušení provozu s tím, e se vyčlení lokální opravovaná plocha od 1 do 100 m2 a tato se opraví v průběhu jedné max. osmi pracovních hodin. Po této době jsou opravovaná místa plného zatížení.
Nabízíme zhotovení barevných povrchů asfaltových vozovek metodou broušení a strojního špachtlování pomocí barevných plastů. Rychlost zasychání plastů je od 5 do 15 minut. Barevnost plastů je možná ve všech odstínech systému RAL.
Nabízíme opravy podlah i pomocí vysoce výkonných řezacích strojů. Běžná hloubka řezu až 17 cm. Při řezání technologických kanálů celou tlouku betonu prořežeme na kvádry, které jsou pomocí hmoždinek a visacích ok demontovány bez nutnosti bourání bet…
Odstranění vody z povrchu komunikací se provádí frézováním odvodňovacího bezhlučného profilu do povrchu komunikací do hloubky 4-5 mm pod definovaným úhlem a kadencí. Tento profil má vysokou odolnost proti obrusu.