Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Plánování směn (Work Force Management) je nedílnou součástí každého kontaktního centra. Rozdílná je ovšem forma, jakým způsobem je plánování realizováno, a to od ručního plánování pomocí tabulek až po sofistikované systémy.
Nabízíme zastřešení s konstrukcí ze slitiny hliníku, přičemž konstrukční prvky odpovídají ČSN 424401 a plochy kopulí jsou tvořeny jednokomorovými deskami z polykarbonátu. Snadnou manipulaci s teleskopickými kopulemi umožňují kolejnice a vodící prvky …
V oblasti telefonních ústředen nabízíme systémy založené na kombinaci klasické telefonie a IP telefonie (hybridní tel. systémy) i systémy založené čistě na IP telefonii.
Samotná telekomunikační technologie zajišťující běh kontaktního centra často pro úspěšnou komunikaci s klienty nestačí. Důležitou součástí kompletního řešení kontaktního centra je také systém podporující běh procesů a zajišťující vhodné vedení operát…
Obě strany musí být vybaveny stejnou technologií a mít nastaven (lze řídit) stejný klíč, využít lze pouze telefony společnosti HTC s Windows Mobile použitý algoritmus je AES256 bit, pro každé krypto-volání je generován cipher klíč s Diffie-Hellman 4…
Systém Dect Alarm messaging založený na platformě Ascom 9d nabízí širokou paletu řešení zajišťujících vysokou ochranu osob pracujících v rizikových provozech, dále pak celou řadu aplikací pro přenos informací, řízení a koordinaci.
Veškerá zmiňovaná řešení jsme schopni zajistit jak formou standardní dodávky systémů tak i jako komplexní řešení na klíč. Nejen v oblasti Kontaktních center nabízíme možnost zajištění kompletního provozu formou služby.
Kontaktní centrum je často první vizitkou společnosti, zajišťuje komunikační rozhranní mezi společností a jejími zákazníky, příp. partnery, a má proto přímý vliv na vztahy se zákazníky a ziskovost firmy.