Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Nábytkové sejfy slouží k úschově peněžních hotovostí, šperků, dokladů, dokumentů, cenných předmětů apod. V základním provedení mají již od velikosti NS 1 vyjímatelnou poličku, velikosti NS 3, 35, 5 a 6 lze vybavit různým počtem vnitřních uzamykatelný…
Zařídíme veškeré celní formality pro export i import Vašich zásilek, a to včetně vystavení veškerých potřebných dokladů. Vyhotovíme též celní záznam. Dále poskytneme celní záruku při zastupování a vyhotovíme zjednodušené celní prohlášení.
Převzetí a kontrola všech dokladů (správnost z účetního hlediska), zápis jednotlivých účetních dokladů do peněžního deníku, evidence závazků a zápis do knihy závazků, evidence pohledávek a zápis do knihy pohledávek, evidence majetku.
Šestizásuvkové kovové kartotéky na obálky formátu A5 (archivovaný doklad může mít šířku až 235 mm), celková šířka 568, výška 1321, hloubka 622 mm, různé barvy. V barvě světle šedé RAL 7035 skladem - DODÁNÍ DO 5 DNŮ.
Nezbytnou součástí každého projektu, který je předkládán stavebnímu úřadu ke schválení je množství dokladů, vyjádření a posudků, které je nutno získat v průběhu zpracování projektu a začlenit je do projektové dokumentace.
Nabízíme zpracování předaných účetních dokladů a vedení všech zákonem stanovených knih a evidencí, zpracování daňového přiznání k DPH (měsíční, kvartální), včetně souhrnných hlášení, zpracování daňového přiznání k dani z příjmů fyzických osob včet…
Nechcete řešit daně a účetnictví. S námi nemusíte. Navíc u nás máte v ceně fakturační systém a online reporting zaúčtovaných dokladů. www.nechcinicresit.cz
Pokladní systém do prodejen realizovaný pomocí počítače.Vyniká rychlým přístupem k jednotlivým prodávaným položkám, snadným ovládáním. Systém prodeje umožňuje jak prodej náhodným drobným zákazníkům, tak i stálým odběratelům formou sdružených dokladů …
Stavebnicový systém na zpracování podvojného účetnictví - základní modul pro zpracování účetních dat (účetní deník, předvaha, hlavní kniha, rozvaha, výsledovka, saldokonta, DPH, PDP, nejrůznější výběry a přehledy...), fakturace, evidence závazků, pok…
Při likvidaci nebezpečného odpadu vám také následně dodáme doklad o ekologické likvidaci.
Po vyhodnocení návrhu se klient spojí s jednatelem společnosti a dohodnou podrobnosti – termín rekonstrukce, podepsání smlouvy, předání dokladů potřebných k vydání stavebního povolení.
Tento SW řeší oblast skladové evidence, pohybu zboží ( materiálu ) na skladech, jeho příjem a výdej včetně rezervace, vytváření nabídek. Výraznou úsporou času je možnost přímého vystavování faktur během zpracování pohybových dokladů, samozřejmostí je…