Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Tréninky dovedností pro aktivní obchodní zástupce, pracovníky obchodních oddělení, obsluhu prodejen a přepážek a vůbec pro všechny, kdo jsou v kontaktu se zákazníkem a mohou tak ovlivnit obchodní výsledek firmy.
Kurz má za úkol rozvoj dovedností pro práci se zákazníkem: zlepšit organizaci práce, zlepšit „obchodnické uvažování“, zefektivnit proces prodeje, zlepšit vyjednávací schopnosti, zlepšit prezentaci firmy či produktu, motivovat k lepšímu výkonu.
Fáze obchodního jednání + Role obchodníka. Kontaktovací dovednosti. Analýza zákazníka + Příprava na jednání.
Prezentační dovednosti patří mezi soft skills, které nemají konkrétní měřitelné výstupy (s výjimkou „prodeje prezentační formou“).
Pro pokročilé prezentátory, reprezentanty firem atd., kteří absolvovali modul Prezentační dovednosti I.
Užitečný trénink, který vám dá sebedůvěru a kompetence v roli manažera Vést lidi znamená ovládnout základní manažerské nástroje a umět je efektivně a s citem používat Začínáte na pozici manažera, nebo se na manažerskou pozici připravujete? Mát…
Potřebujete efektivně a kvalifikovaně zvýšit výkonnost práce Vašich manažerů a obchodníků za rozumnou cenu? V současné době úspěch firmy závisí na lidech, jejich kvalitách a motivaci. A konkurence nespí … Proč efektivně a kvalifikovaně: - 19 …
Potřebujete efektivně a kvalifikovaně zvýšit výkonnost práce Vašich manažerů a obchodníků za rozumnou cenu? V současné době úspěch firmy závisí na lidech, jejich kvalitách a motivaci. A konkurence nespí … Proč efektivně a kvalifikovaně: - 19 …
Samo uspořádání, v němž lidé spolupracují, ještě není totéž co dobře fungující tým. Mnoho nedorozumění a konfliktů v pracovním prostředí vzniká díky špatné komunikaci.