Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Cílem je naučit účastníky stanovit si účel a cíl prezentace, přizpůsobit prezentaci typu a potřebám posluchačů, umět pracovat s vizuálními prostředky zlepšit své komunikační dovednosti, naučit se sebevědomě vystupovat před veřejností.
Cílem je osvojit si techniky prodeje, naučit se správný postup v jednotlivých částech prodejního jednání, naučit se správně klást zákazníkům otázky, argumentovat a odpovídat na námitky. obchodní komunikace a vyjednávání, zvládat profesionálně různé t…
Cílem je zkvalitnit komunikační dovednosti ve vztahu k zákazníkům a dodavatelům, osvojit si správný přístup ke komunikování s různými typy lidí na všech úrovních, Získat větší odolnost vůči nátlaku obchodních partnerů, být schopen lépe obhájit vlastn…
Cílem je přesvědčit manažery k vnitřnímu přijetí zpracovaného systému hodnotícího pohovoru, naučit se správnému postupu a technice vedení hodnotících pohovorů, zkvalitnit komunikační dovednosti ve vztahu k podřízeným pracovníkům.
Cílem je prohloubit dovednosti vedení lidí a efektivního používání různých nástrojů, kterými vedoucí disponuje, zvýšit účinnost motivování podřízených, osvojit si správný přístup ke komunikování a motivování různých typů lidí.
Cílem je rozvoj trenérských a koučovacích dovedností v souladu s potřebami firmy, rozvoj komunikačních dovedností, zejména prezentace, vedení diskuse, naslouchání, kladení otázek, jistota ve zvládání technických pomůcek tréninku, atd.
Cílem tohoto 15-ti denního akreditovaného kurzu je zkvalitnit manažerské dovednosti, osvojit si metody a techniky řízení použitelné ve firemní praxi, zvýšit účinnost motivování podřízených, naučit se správnému postupu technice vedení různých typů poh…
Cílem je rozvinout a zlepšit dovednosti týmové práce, zejména organizaci práce v týmu, komunikaci v týmu a koordinaci činnosti, zkvalitnit spolupráci v rámci jednotlivých týmů, osvojit si dovednost vedení týmu lidí s různými povahovými vlastnostmi.
Cílem je upevnit dovednosti zvládání obtížných situací ve styku s klienty, zvýšit vcítění do různých typů klientů, naučit se vhodným taktikám jednání a ovlivňování různých typů klientů.
Školení je zaměřeno na předání teoretických informací a rozvoj Vašich praktických dovedností vedení prodejního rozhovoru se zákazníkem či klientem.
Školení je připraveno pro posílení a rozvoj Vašich prezentačních dovedností. Poskytne návod jak srozumitelně formulovat své myšlenky, jak si udržet zájem posluchačů a nenudit je, jak reagovat na otázky a námitky publika, jak své vystoupení podpořit …
V tomto kurzu získáte informace a posílíte dovednosti potřebné pro přípravu a proaktivní řízení výkonu vašich pracovníků a jejich hodnocení. Seznámíte se s dostupnými technikami hodnocení a doporučenou strukturou hodnotícího pohovoru, i smyslem hodno…