Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Pro naše klienty jsme schopni zajistit vedení evidencí souvisejících s účetnictvím, jako jsou evidence majetku, skladová evidence. Kromě toho můžeme zajistit vedení evidencí uložených subjektu správcem daně.
Tato tiskárna je vhodná také pro nemocnice, zdravotní a chemické laboratoře, krevní centra, autoservisy, zasilatelská centra, tisky vstupenek, k evidenci majetku atd.
Pokud potřebujete jednoduchý snímač pro evidenci docházky, pak jsou tyto docházkové terminály určeny právě pro Vás.
Používají se pro evidenci návštěvníků, hostů, zákazníků v hotelových a restauračních systémech, při výdeji materiálu či nářadí zaměstnancům, pro ověření oprávněného uživatele SW aplikace atd.
Kompletní vedení daňové evidence (zpracování a kontrola předaných účetních dokladů a vedení všech zákonem stanovených knih a evidencí, vyhotovení přehledů dle potřeb klienta, příprava podkladů ke kontrole,...).
Je určena dle Zákona pouze pro fyzické osoby, spočívá v evidenci daňových příjmů a výdajů pro určení daňové povinnosti.
Ideální pro tisk adresních štítků, etiket pro evidenci majetku, pro označování medicínských a chemických vzorků, pro potisk visaček v automobilovém průmyslu apod. Paralelní rozhraní již v základní ceně.
Program je určen pro pohodlné vedení knihy jízd, plánování a kontrolu služebních cest. Program vyniká jednoduchým a přehledným ovládáním. Kniha jízd slouží k evidenci a vyhodnocování provozu firemních i soukromých vozidel. U vozidel se kromě jízd zap…
Modul nabídky je určen pro tvorbu a evidenci cenových kalkulací s výstupem do Microsoft Office. Před samotným nasazením modulu nabídek je třeba individuálního uživatelského nastavení a přizpůsobení parametrů dle vlastních požadavků. Šablonu nabídky l…
Kompletní vedení účetnictví (zpracování a kontrola předaných účetních dokladů a vedení všech zákonem stanovených knih a evidencí, vyhotovení přehledů dle potřeb klienta, vyhotovení účetní závěrky,...).
Modul je určen k evidenci návštěv a vjezdu vozidel do areálu firmy. Jednoduchým způsobem tak lze evidovat a sledovat přítomné i proběhlé návštěvy ve firmě.
Tvoří základ docházkového systému. Slouží k evidenci a správě docházky jednotlivých zaměstnanců ve vybraném měsíci. Nabízí pohled na jednotlivé dny a zároveň poskytuje souhrnné informace za celý měsíc.