Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Mapování současné úrovně péče a komunikace se zákazníkem jako výchozí úroveň dalšího zvyšování kvality a efektivity péče o zákazníky.
Analýza osobnosti - Kdo jsem? Jak mě vnímá okolí, typologie, temperament osobnosti.
Cíl: pochopení principů sebemotivace, vysvětlení si principů dosahování i náročných cílů a přání.
Jednoduchý a rychlý příjem zakázky. Zakázky lze do systému vložit jako zakázky kmenové, nebo jako speciální zakázky servisní. V případě servisní zakázky je možné připojit tabulku se všemi ostatními již sjednanými servisními termíny. Intergrovaný kal…
Assessment centrum rozvojové (development centrum) - identifikovat rozvojové potřeby manažerů, zaměstnanců, obchodníků a vytvořit individuální plány pro jejich další rozvoj a vzdělávání.
Také v oblasti webové integrace Vám CS Rendite 2009 nabízí mnohé výhody. Značnou výhodou je skutečnost, že oblast E-businessu je do systému plně integrovaná a všechna data jsou zpracovávána a spravována na jednom centrálním místě. Tím si ušetříte obt…
Cíl: naučit se přístupu k vytvoření a řízení projektů, zvládnout metodiku projektového řízení.
Volba postupů při implementaci optimálního systému šíření a osvojování klíčových zkušeností v konkrétní firmě.
Analýza vlivu a umístění hlavních položek materiálů - komoditní matice (strategické, pákové, úzkoprofilové, nekritické komodity).
Úvod do systému managementu (ISO 9001, ISO 14001, ISO 17 025, ISO 15 189 nebo systém HACCP).
Pojem proces, zdůvodnění popisu činnosti jako procesu, mapování a kategorizace procesů, identifikování procesů.