Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Manažeři na liniových či nižších pozicích bývají většinou ti, kteří svou zaměstnaneckou náplň práce zvládali dříve a lépe, než ostatní. Avšak přechod do manažerské role je natolik zásadní změna, že bez dalšího vzdělávání může nový manažer opravdu „po…
Dobrá organizace práce jednotlivých týmů je základem pro efektivitu a výkonnost celé firmy. Na vedoucího pracovníka jsou kladeny čím dál vyšší nároky. Přibývá úkolů i odpovědnosti, a to znamená vyšší náročnost na řízení a organizaci práce.
V současné době, kdy se většina vedoucích pracovníků cítí přetížena, je delegování úkolů jedinou možností, jak zvýšit výkonnost a spoluzodpovědnost pracovníků.
Koučování se v současné době řadí k nejvýznamnějším stylům vedení pracovních týmů. Lze říci, že koučování můžeme chápat jako styl, na jehož pochopení a zvládnutí nestačí pouze přečíst skripta nebo jinou odbornou literaturu.
Každý den prožíváme mnoho situací, které jsou velmi složité. Musíme někdy složitě vyjednávat s kličkujícím zákazníkem, nepřístupným prodavačem či nákupčím, neústupným šéfem nebo rozčileným partnerem.
Seminář je určen pro manažery a vedoucí, kteří by měli vědět maximum o mezilidské komunikaci, aby mohli plně využít všech komunikačních dovedností pro efektivní vedení pracovních týmů.
Komunikační typologie jednotlivých typů osobností slouží k umění přizpůsobit se partnerovi, lepšímu pochopení jeho požadavků a v konečném efektu ke zvýšení úspěšnosti jednání. Lidi lze rozdělit do čtyř hlavních typů a v prodejní situaci je nutností s…
Umění správně se rozhodnout a přijmout rychle rozhodnutí je jedním ze základních požadavků na lidi, kteří chtějí být úspěšnými v dnešních podmínkách.
Porada je jeden z nutných nástrojů pro předávání informací, řešení rozpracovaných úkolů i dlouhodobých strategických cílů. Přesto při mnohých poradách dochází k bezbřehému diskutování o nedůležitých věcech a pro celou řadu vedoucích i pracovníků je s…
Na vedoucí pracovníky je kladeno čím dál tím více úkolů a zodpovědnosti. To vyžaduje náročnější plánování a využívání času. Aktivní a vytížení manažeři jsou často ve stresu a spěchu, aby stihli všechny úkoly a povinnosti, kterých neustále přibývá.
V současné době se stále více firem snaží vytvořit místo klasické vícestupňové organizační struktury co nejplošší a nejefektivnější strukturu, složenou z jednotlivých samostatných týmů pracovníků s minimem řídících stupňů.