Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Existuje celá řada výrobků a služeb, které se dají nabídnout zákazníkům po telefonu. Výhodou telefonní nabídky je velké množství oslovených zákazníků a tím tedy i možná vyšší efektivita práce.
Telefon se stal v našem osobním i profesním životě komunikačním prostředkem číslo jedna. Telefonicky často získáváme první kontakt se zákazníkem. Je tedy velmi důležité, zda zapůsobíme na zákazníka pozitivně.
Získávání nových zákazníků je stále těžší. Proto zcela logicky začínají firmy klást vysoký důraz na maximální spokojenost stávajících zákazníků a péči o ně. Spokojený zákazník v obchodě a službách je nejlepší reklamou.
Reklamace zákazníka - ať už oprávněná či neoprávněná, je často vyhraněnou situací, kdy zákazník jedná pod vlivem svých emocí.
V současné době se velká část procesů, které dříve vykonávali obchodní zástupci, přesouvá do vnitřního zázemí firmy.
Jedinečný zážitek překonání vlastních limitů, důkaz vlivu rozhodnutí, vnitřního naladění, vůle a možnosti jednoduše zvládnout to, co se zdá na první pohled nemožné.Transformační metoda, která překonává hranice toho, co považujeme za možné.