Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Námitky zákazníků - nejtěžší bod obchodního jednání. Každý zná zákazníkovy reakce typu – „Je to drahé“, „Nemám peníze“, „Musím si to rozmyslet“, „Konkurence má výhodnější podmínky“.
Pro obchodního zástupce je jedním z nejtěžších okamžiků vystihnout správný moment, kdy se má zákazníka zeptat na závěrečné stanovisko.
Aktivní a vytížení lidé jsou často ve stresu a spěchu, aby stihli všechny úkoly a povinnosti. Stres a spěch není nutnou podmínkou úspěchu, je jen poukázkou do nemocnice, manželské poradny či k rozvodu, nerozumění si se svými dětmi anebo i cestou ke k…
Prvním krokem k tomu, aby vůbec mohlo proběhnout obchodní jednání, je domluvit si schůzku. Při domlouvání obchodní schůzky se obchodní zástupce může setkat s celou řadou překážek od obtížného zjištění kompetentní osoby, přes důslednou odmítající sekr…
Existuje celá řada výrobků a služeb, které se dají nabídnout zákazníkům po telefonu. Výhodou telefonní nabídky je velké množství oslovených zákazníků a tím tedy i možná vyšší efektivita práce.
Telefon se stal v našem osobním i profesním životě komunikačním prostředkem číslo jedna. Telefonicky často získáváme první kontakt se zákazníkem. Je tedy velmi důležité, zda zapůsobíme na zákazníka pozitivně.
Přístup obsluhujícího personálu v obchodech má výrazný vliv na výši dosavadních tržeb. Majitelé větších obchodů prožili většinou stejnou zkušenost. Dokud s maximální péči obsluhovali zákazníky oni, byly dosahované tržby vysoké.
Seminář je určen pro manažery, obchodníky a obchodní zástupce, kteří prezentují výrobky a služby na veletrzích, výstavách a v obchodních centrech.
Získávání nových zákazníků je stále těžší. Proto zcela logicky začínají firmy klást vysoký důraz na maximální spokojenost stávajících zákazníků a péči o ně. Spokojený zákazník v obchodě a službách je nejlepší reklamou.
Reklamace zákazníka - ať už oprávněná či neoprávněná, je často vyhraněnou situací, kdy zákazník jedná pod vlivem svých emocí.
Mít asistentku, která kromě bezchybného plnění svých úkolů umí na pracovišti šířit příjemnou náladu a pozitivní atmosféru, je snem každého manažera.
V současné době se velká část procesů, které dříve vykonávali obchodní zástupci, přesouvá do vnitřního zázemí firmy.
Znáte to? Člověk má někdy pocit, že mu dochází síly i chuť nadále o něco usilovat a snažit se. Už to zkoušel mnohokrát třeba ve firmě něco změnit, ale vždy marně, anebo jen s malými výsledky. Vždy to narazilo na nějakou překážku.
Být úspěšný ve své práci a být šťastný v osobním životě, to je sen každého člověka. Pro lidi, kteří pracují v manažerských funkcích a na které je neustále vyvíjen pracovní tlak, je stále náročnější najít v sobě soulad a harmonii.
Pro ty, kteří přemýšlejí o tom, jak působit na ostatní tak, aby je chtěli následovat. Pro všechny, kteří mají odvahu podívat se na své silné a slabé stránky v roli leadera.