Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Kurz je určen pro pokročilé správce, systémové inženýry a další odborníky, kteří se budou zabývat implementací a podporou Windows XP Professional. Posluchači si procvičí pokročilá témata v oblasti instalace, konfigurace, zavádění a řešení problémů WX…
Pro zájemce o prohloubení komunikačních dovedností s cílem naučit se prosazovat své oprávněné požadavky neagresivním způsobem.
Vyšíváme na trička, bundy, vesty, dresy, kšiltovky, kimona, a jiné do velikosti 400 x 400 mm
Pro pokročilé prezentátory, reprezentanty firem atd., kteří absolvovali modul Prezentační dovednosti I.
Potištěné archy papíru následně zpracováváme na moderních knihařských strojích od výrobců HEIDELBERG, HORIZON, GUK a dalších. Skládací stroj HEIDELBERG Stahlfolder KH-78 – automatické přednastavení stroje, 6 paralelních a 4 křížové lomy. Skládací str…
Kurz je určen pro správce, kteří se budou zabývat implementací a podporou MS Windows XP Professional. Posluchači se naučí instalovat, konfigurovat, zavádět, monitorovat a odstraňovat problémy OS Windows XP.
Pro pracovníky, vykonávající činnosti převážně pod časovým tlakem apod. s cílem osvojit si techniky a principy uvolnění psychického a tělesného napětí, způsobeného nadměrným pracovním vytížením.
Pro obchodní zástupce a reprezentanty firem s cílem rozvíjet a zlepšit vyjednávací a argumentační schopnosti, zejména v interaktivní komunikaci.
Kurz pro ty, co ovládají základy Windows a chtějí se dozvědět více z nastavení a fungování tohoto oper. systému. Studenti zdokonalí a zefektivní svoji práci na PC, naučí se chránit svůj počítač, komprimovat data, udržovat a zálohovat systém atd.
Pro obchodní zástupce a reprezentanty firem s cílem vést obchodní jednání, rozlišovat jednotlivé fáze a naučit se základním technikám obchodního jednání.
Pro pracovníky v přímém kontaktu se zákazníky, přímé prodejce a prodavače, pracovníky za přepážkou a na reklamačních odděleních atd. s cílem osvojení nekonfliktního jednání v bezprostředním styku se zákazníky.
Kurz má za úkol rozvoj dovedností pro práci se zákazníkem: zlepšit organizaci práce, zlepšit „obchodnické uvažování“, zefektivnit proces prodeje, zlepšit vyjednávací schopnosti, zlepšit prezentaci firmy či produktu, motivovat k lepšímu výkonu.
Pro začínající nebo potencionální interní lektory s cílem naučit se a rozvíjet moderační a trenérské schopnosti u interních lektorů, osvojit si využívání moderačních a tréninkových metod, zefektivnit školicí procesy.