Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Pozice obchodníka – nároky a předpoklady, analýza trhu, mapování potenciálního tržního prostoru, identifikace zákazníka, prodejní techniky, fáze obchodního jednání, analýza potřeb zákazníka, správná prezentace obchodníka a produktu, vyjednávací strat…
Tato aplikace je určena pro sledování vjezdů a výjezdů vozidel spojené s ovládáním závory či automatických vrat, případně provoz parkoviště. Vjezdy a výjezdy lze povolit na základě identifikace kartou řidiče nebo vozidla na snímacím stojanu, umístěné…
Důlek - identifikace: Tento důlčík odstraňuje oužívání kladiva a umožňuje stejnoměrné značkování. Úder je způsoben uvolněním pružiny jednoduchým zatlačením vroubkované hlavice. Hrot je možno nahradit různými nástavci. Možno dodat nástavce na nýtování…
Karty dodáváme bez potisku bílé nebo s plně barvným potiskem dle zadání nebo dle našeho návrhu. Karty z hlediska způsobu identifikace lze rozdělit: čisté bez čipu, s magnetickým pruhem, s kontaktním čipem, s bezkontaktním čipem, kombinované (duální).…
Monitoring chování řidičů, způsob využívání manipulační techniky, identifikace a předcházení nehod. Znalost a struktura provozních nákladů manipulační techniky je předpokladem pro jejich efektivní řízení a díky YALE VISION máte potřebná data vždy a v…
Do této skupiny aplikací patří identifikace jakýchkoliv statických i pohybujících se předmětů v průmyslové výrobě, skladech, distribuci a celkové logistice.
Nástěnky a tabule, flipcharty, vazba dokumentů, laminace, termovazba, řezačky, skartace, identifikace, testery bankovek, projektory, sherpa.
Vážení zákazníci, zajišťujeme kompletní servis pro značení Vašich produktů. Máme dlouholeté zkušenosti v oblasti termotransfer tisku, systémů čárových kódů a automatické identifikace. Jsme spolehlivým dodavatelem samolepicích etiket, karbonových páse…
Jsme certifikovaným dodavatelem technologií automatické identifikace na velké vzdálenosti od společnosti Nedap pro Českou republiku.
Představuje aktivní tvorbu, sledování a udržování vztahů se zákazníky. Zahrnuje různé kroky od identifikace příležitostí, přes navázání vztahu, jeho rozvoj až po jeho případné ukončení.