Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Evidence docházky a prezence zaměstnanců. Stanovení přístupových a dalších oprávnění. Bezpečnostní postupy a zajištění majetku.
Dodáváme BIS (bezkontaktní identifikační systém - evidence docházky, kódování zámků, časové zóny) umožňující kontrolu vstupu do objektů, povolení vstupu určeným osobám do konkrétních zón, zaznamenávání pracovní doby a její statistické vyhodnocování a…
Evidence a tvorba dopravních příkazů a příkazů k jízdě. Je možno využívat opakované trasy. Sledují se ceny dopravy, dopravní střediska, dopravní prostředky, dopravní výkony a normy spotřeby pohonných hmot. Z dopravního příkazu je možno vygenerovat fa…
Společnostem využívajícím aplikační platformu Domino/Lotus Notes jako primární informační systém nabízíme zajištění servisních i obchodních služeb spojených s implementací a podporou provozu systému.
Web server ve své společnosti využijete, pokud chcete sbírat informace od uživatelů (data o výrobě, evidence reklamací a pod.) a ukládat je na jednom místě. Uživatelé přitom nemusí být přímo ve Vaší síti, ale mohou data zadávat odkudkoliv z Internetu…
Automatické provazování FO/PO zavedených v evidence subjektů přes vlastníky, statutární nebo kontrolní orgány, možnost nastavení hloubky dohledávání vazeb.
PDF 417 je dvoudimenzionální (2D) kód s velmi vysokou informační kapacitou a schopností detekce a oprav chyb (při porušení kódu).
Podniková ekologie zahrnuje širokou škálu povinností – odpadové hospodářství (evidence odpadů, výpočet poplatků, hlášení o produkci a nakládání s odpady, souhlas k nakládání s nebezpečnými odpady, identifikační listy nebezpečných odpadů atd.).
Kompletní evidence informací o zákaznících. Evidence obchodních příležitostí a svázaných procesů. Plánování a evidence činností.
Správa a evidence subjektů (klientů, zaměstnanců, obchodních partnerů apod.). Správa a evidence bankovních produktů (BÚ, TV, SÚ atd.) s možností variabilní parametrizace tarifů, úrokových sazeb apod.
CRM čili systém pro řízení vztahů se zákazníkem je významný především pro společnosti, které překročili hranici běžné evidence partnerů a jsou schopny využít množství dalších informací, ke zlepšení komunikace s partnerem. V rámci CRM systému lze plá…