Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Zásobník na prospekty může kromě funkce, pro kterou je ve své podstatě určený, prezentovat také společnost, která ho používá. Kromě netradičních tvarů a materiálových kombinací je na něj možné umístit logo, může zároveň sloužit jako urna na vyplněné …
Automat svojí flexibilitou může sloužit i jako automat na prodej cestovních jízdenek, lístků na kulturní nebo sportovní akce, prodej ski-pasů.
Lampa s uv světlem se dodává ve dvou provedeních, s podstavcem (na objednávku) a bez podstavce s úchyty, které umožňují její variabilní umístění. Uv lampa má moderní design a díky minimálním rozměrům si našla svoje místo na mnoha pracovištích.
Nejmenší stolní třídička mincí s elektronickou kontrolou materiálového složení mincí.
Tato vysoce výkonná počítačka s rychlostí až 2700 mincí za minutu ušetří spoustu času v bankovní nebo v obchodní sféře, stejně jako v jiných oblastech zpracování mincí.
Může být použit k předání předem nahraných zpráv, jako třeba jméno pracovníka, který zákazníka obslouží nebo výčet dokumentů, které má mít zákazník připravené.
Q-matic nabízí široké spektrum hardwarových produktů, které nejen pomohou zvýšit kvalitu zákaznických služeb, ale také přidají na hodnotě celé vaší společnosti.
Tiskárny lístků, kamery, identifikační technologie, stejně jako všechny softwarové aplikace mohou být společně se čtečkami čárových kódů nebo karet sjednoceny do jednoho celku.
Přepážkové terminály (nainstalované na každé přepážce) se užívají k vyvolání dalšího zákazníka stisknutím tlačítka.
Tiskárna vydává alfanumerický lístek, který může být přizpůsoben a obsahovat pozdrav, čekací dobu, reklamu a jiné důležité informace v jakémkoliv jazyce.
Obsažený vydavač lístků je síťová tiskárna, která umí tisknout lístky ve všech jazycích. Má zabudovaný webový prohlížeč a může ukázat všechny potřebné informace.
Online reklama (reklama na internetu) se v posledních letech dostává do podvědomí všech firem. Vznikla spousta nových reklamních formátů a často se setkáváme se situací, že ve firmě se s některými moderními formami reklamy ještě vůbec lidé nesetkali …
Prezentace firmy na internetu by se měla optimalizovat pro co nejvyšší užitkovou hodnotu. Zvýšit počet návštěv, prodloužit čas, kteří návštěvníci prohlížením stráví, motivovat návštěvníky k nákupu. Je možné zajistit to, aby se www stránky staly další…