Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Podporuje výkon agendy kontrol a auditu modulech Kontroly, Nesrovnalosti a Analýza rizik, které umožňují účinnou a efektivní podporu při plánování, provádění a následném vyhodnocování procesu finanční kontroly a auditu finančních prostředků.
Leonardo DMS bývá nejčastěji využíván jako součást firemních webových stránek. Jeho základním stavebním prvkem je příspěvek, který může mít podobu: článku (text s vloženými obrázky apod.), dokumentu (ve formátu Word, Excel, PDF aj.).
Řešení Building je spásou pro všechny společnosti podnikající v oblasti stavebních projektů a nabízí jim pomocnou ruku v řízení jednotlivých procesů při realizaci zakázek pro jednotlivé zákazníky.
CRM Leonardo Benefit je specifické řešení pro společnosti s obchodními sítěmi, kteří chtějí podpořit věrnost zákazníků benefitním programem.
Jedná se o soubor více než 120 jednotlivých aplikací, které zajišťují datovou základnu pro nejrůznější potřeby (řízení, provoz, evidence, údržba, sledování, vyhodnocování, kontroly apod.) veškerých odvětví, týkajících se MHD hl.m. Prahy.
Podporuje výkon agendy evidence subjektů v modulu Subjekty, který umožňuje registraci a evidenci potřebných informací o subjektech církví a náboženských společností a evidenci církevních právnických osob.
Snadno přizpůsobitelné řešení širokým potřebám zákazníků. CRM Leonardo Industry vychází ze specifických podmínek daných odvětví, reflektuje hlavní business aktivity a maximálně urychluje a zjednodušuje využití nejnovějšího know-how.
Podporuje výkon agendy veřejných zakázek v modulu Veřejné zakázky, který umožňuje přehlednou evidenci a archivaci všech veřejných zakázek dle zákona.
Podporuje výkon agendy evidence NNO v modulu Evidence NNO, který umožňuje evidenci informací o nestátních neziskových organizacích v souladu s usnesením vlády.
Podporuje výkon agendy kontrol a auditu v modulu Plánování a v modulu Přezkoumávání, které společně podporují všechny fáze a součásti procesu přezkoumávání dle zákona.
Microsoft Dynamics CRM 2011 (tzv. Customer relationship management) je komplexní řešení pro budování a řízení vztahů se zákazníky.