Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Interaktivní evidence přestupků, která díky automatickému doplňování adresy a rychlému výběru z několika předdefinovaných přestupků značně ulehčuje práci.
Moderní nástroj pro kompletní řízení realitní kanceláře. Šetří čas a poskytuje oprávněným uživatelům kompletní přehled o veškerém dění v realitní kanceláři od správy jednotlivých obchodních případů přes organizaci úkolů po plánování schůzek a elektro…
Systém pro podporu upomínání dlužných pohledávek. Míra automatizace, počtu upomínek, textů sdělení atd. je nastavitelná.
Vývoj doplňků informačních systémů, jejich implementace a servis. Implementace informačních systémů firmy Microsoft Dynamics. Specializace zejména na řešení pro maloobchodní prodej, řešení pro servisní firmy a řešení pro bezpečnostní a úklidové firmy…
Specializujeme se na vývoj doplňků informačních systémů, komplexních zákaznických řešení, integraci aplikací, správu heterogenních dat a datové přenosy a to pro segment malých a středních firem. Nabízíme komplexní služby v průběhu celého životního cy…
Komplexní služby při implementaci informačních systémů, jako jsou: analýza požadavků, řízení projektu implementace systému, vyspělá metodika a dokumentace zavádění systému, nastavení a konfigurace systému, přenosy dat z původních systémů, konzultace …
Nabízíme návrhy a implementace systémů řízení veřejných informačních portálů.
IS na systémech ABRA s možností propojení do ostatních systémů. Procesní systémy M/TeamBridge.
Cenově dostupný bezdrátový systém výdeje lístků, který vám umožňuje zmenšit fronty, zvýšit efektivitu vašich zákaznických služeb a přináší tak další příjmy.
Helios Orange je nejrozšířenější podnikový (ekonomický) systém ve středně velkých společnostech.
V oblasti zajištění provozu a rozvoje informačních systémů jsou poskytovány služby: servisní podpora HW pracovních stanic, periferíí a serverů, servisní podpora prostředí Windows (správa Active Directory, Exchange, SharePoint apod.), bezpečnost a och…
Q-matic solo je ideálním řešením kontroly toku zákazníků a podpory personálu při obsluze klientů. Jedná se o samostatný a snadno ovladatelný systém.