Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Účel procesu: maximálně rychle obnovit službu s ohledem na smluvní termíny, s minimálním dopadem na uživatele a za co nejnižších nákladů.
Účel procesu: identifikovat a řešit chyby v infrastruktuře IT, aby se zabránilo opakovanému výskytu incidentů vztažených k těmto chybám.
Účel procesu: obhospodařovat změny v infrastruktuře IT s ohledem na neustále se měnící obchodní potřeby a očekávání uživatelů, aby se minimalizoval negativní dopad na existující služby IT.
Účel procesu: plánovat, přidělovat a sledovat průběh plnění pracovních příkazů s důrazem na rychlost, nízké náklady, využití kapacit a minimální vliv na provoz IT.
Pomocí našich konzultačních služeb v oblasti managementu (řízení) projektů pomáháme u našich zákazníků zavést nebo zdokonalit projektovou kulturu, aby pomocí efektivních a kontrolovatelných procesů a metod řídili své projekty v daném čase, v rámci ro…
Účel procesu: připravit, poskytovat a vyhodnocovat úrovně dodávaných služeb, které jsou zakotveny písemnými smluvními vztahy.
Podniková architektura, jako plně integrovaný soubor modelů a dokumentů ze čtyř klíčových oblastí (obchod, informatika, systémy a technologie), zakládá svým vývojem organizační struktury, které pomáhají zvýšit kvalitu obchodu, výkonnost a odpovědnost…
Orientujeme se na konzolidaci stávajícího IS, integraci a spolupráci jeho aplikací.
Školení vysvětluje a procvičuje vybrané metody a techniky řízení projektů, které se používají ve fázích přípravy, plánování, realizace a ukončení projektu. Důraz je kladen na praktickou stránku výuky.
Účastník školení získá řadu použitelných vzorů dokumentů pro řízení projektu. Většina metod je procvičena na příkladu. Školení je akreditováno u SPŘ pro přípravu k certifikaci podle IPMA.