Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
CRM S3 je velmi efektivním, jednoduchým a úsporným řešením řízení zákaznických vztahů ve spojení s ekonomickým systémem Money S3.
Nabízíme poradenství, zprostředkování, zastupování v oblasti telekomunikace.
CRM S3 je velmi efektivním, jednoduchým a úsporným řešením řízení zákaznických vztahů ve spojení s ekonomickým systémem Money S3.
Provádíme implementace aktivních prvků do stávajícího prostředí.
SuperOffice je CRM řešení norské společnosti SuperOffice ASA. SuperOffice CRM utváří nepřerušované a sepjaté propojení mezi vašimi obchodními procesy a zaměstnanci na straně jedné a zákazníky a dodavateli na straně druhé.
Pro informování registrovaných uživatelů o aktivitách v rámci komunit, událostí a blogů slouží automatizovaný emailový systém, který zasílá uživatelům informační emaily.
Komunita je stěžejním modulem webové stránky typu Komunitní Web 2.0. Každý registrovaný uživatel má možnost vytvořit novou komunitu. Do této komunity může pak zvát ostatní spřátelené uživatele.
Je aplikace pro evidenci požadavků zákazníků na opravy, úpravy nebo servisní zásahy u dodávaných produktů, monitorování jejich životního cyklu a statistické vyhodnocování.
Microsoft Dynamics CRM je kompletní řešení pro řízení zákaznických vztahů, které poskytuje veškeré nástroje a funkce potřebné pro vytvoření a udržení jasného přehledu o zákaznících, od prvního kontaktu, přes prodej až po následný servis.