Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Představuje aktivní tvorbu, sledování a udržování vztahů se zákazníky. Zahrnuje různé kroky od identifikace příležitostí, přes navázání vztahu, jeho rozvoj až po jeho případné ukončení.
Jsou speciální CRM edice pro použití ve farmacii. Je nástrojem umožňujícím pro-aktivně udržovat dlouhodobé vztahy s klienty v závislosti na jejich potenciálu, zvyšovat jejich loajalitu, předvídat jejich chování a cíleně na ně působit.
Odpadá nutnost vyvíjet prostředí určená k výstavbě databáze a ke správě obsahu webu. Vývojáři se tak mohou plně soustředit na tvorbu webových stránek, které pouze zobrazují data z databáze nebo do databáze zapisují.
CRM S3 je velmi efektivním, jednoduchým a úsporným řešením řízení zákaznických vztahů ve spojení s ekonomickým systémem Money S3.
Evidence docházky a prezence zaměstnanců. Stanovení přístupových a dalších oprávnění. Bezpečnostní postupy a zajištění majetku.
Centrální úložiště všech informací důležitých pro administrativní zajištění chodu podniku. Jednotné pracovní prostředí pro komunikaci zaměstnanců mezi sebou a se zákazníky. Automatizace hlavních podnikových procesů a zjednodušení administrativy.
CRM S3 je velmi efektivním, jednoduchým a úsporným řešením řízení zákaznických vztahů ve spojení s ekonomickým systémem Money S3.
SuperOffice je CRM řešení norské společnosti SuperOffice ASA. SuperOffice CRM utváří nepřerušované a sepjaté propojení mezi vašimi obchodními procesy a zaměstnanci na straně jedné a zákazníky a dodavateli na straně druhé.
Školení nových zaměstnanců nebo stávajících před uvedením nových produktů. Tvorba kurzů a výukových pásem s multimediálním obsahem.
Řízení a audit kvality firemních procesů. Řešení problémů, neshod a jejich prevence. Řízení dokumentace a provozu měřících zařízení.
Je aplikace pro evidenci požadavků zákazníků na opravy, úpravy nebo servisní zásahy u dodávaných produktů, monitorování jejich životního cyklu a statistické vyhodnocování.
Software pro řízení vztahu se zákazníky, který splňuje požadavky normy ISO 9001:2009 a funguje na webu. Díky doplňku CRM Service je veškerá příchozí a vybraná odchozí e-mailová komunikace přiřazena k obchodnímu vztahu.Odpadá tak dohledávání komunikac…
Microsoft Dynamics CRM je kompletní řešení pro řízení zákaznických vztahů, které poskytuje veškeré nástroje a funkce potřebné pro vytvoření a udržení jasného přehledu o zákaznících, od prvního kontaktu, přes prodej až po následný servis.