Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Účel procesu: působit jako jediné kontaktní místo pro zákazníky/koncové uživatele.
Účel procesu: maximálně rychle obnovit službu s ohledem na smluvní termíny, s minimálním dopadem na uživatele a za co nejnižších nákladů.
Účel procesu: identifikovat a řešit chyby v infrastruktuře IT, aby se zabránilo opakovanému výskytu incidentů vztažených k těmto chybám.
Účel procesu: obhospodařovat změny v infrastruktuře IT s ohledem na neustále se měnící obchodní potřeby a očekávání uživatelů, aby se minimalizoval negativní dopad na existující služby IT.
Účel procesu: zabezpečit centrální správu IT infrastruktury tak, aby se podpořila dodávka kvalitních a efektivních služeb IT.
Účel procesu: plánovat, přidělovat a sledovat průběh plnění pracovních příkazů s důrazem na rychlost, nízké náklady, využití kapacit a minimální vliv na provoz IT.
Pomocí našich konzultačních služeb v oblasti managementu (řízení) projektů pomáháme u našich zákazníků zavést nebo zdokonalit projektovou kulturu, aby pomocí efektivních a kontrolovatelných procesů a metod řídili své projekty v daném čase, v rámci ro…
Účel procesu: připravit, poskytovat a vyhodnocovat úrovně dodávaných služeb, které jsou zakotveny písemnými smluvními vztahy.
Konzultačními službami v oblasti certifikace podle ČSN EN ISO 9001:2001 zajišťujeme našim zákazníkům zavedení systému managementu jakosti (SMJ) a připravujeme je na získání certifikátu.
Použijte řešení, které bude využívat a automatizovat nejlepší poznatky a praktiky z procesů, jako je definice a řízení požadavků, řízení změn a konfigurací, plánování a nasazování nových verzí a v neposlední řadě modelově orientovaný návrh a vývoj ko…
Požadavek dodávat stále více funkčnosti software s méně zdroji a v kratším čase je dnes v ITC jedním z nejčastějších a přitom nejzásadnějších. K jeho uspokojení je třeba mít skutečně výkonný Product Management v kombinaci s efektivním Portfolio Manag…
Podniková architektura, jako plně integrovaný soubor modelů a dokumentů ze čtyř klíčových oblastí (obchod, informatika, systémy a technologie), zakládá svým vývojem organizační struktury, které pomáhají zvýšit kvalitu obchodu, výkonnost a odpovědnost…
Základní praktické zkušenosti z řízení projektů jsou výhodou, ne však nutným předpokladem.
Školení vysvětluje a procvičuje vybrané metody a techniky řízení projektů, které se používají ve fázích přípravy, plánování, realizace a ukončení projektu. Důraz je kladen na praktickou stránku výuky.
Účastník školení získá řadu použitelných vzorů dokumentů pro řízení projektu. Většina metod je procvičena na příkladu. Školení je akreditováno u SPŘ pro přípravu k certifikaci podle IPMA.