Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Do nové sítě a síťové topologie začleníme vaše stávající prostředí a aplikace, pomůžeme vám se zaškolením obsluh a uživatelů, případně migrací technologií na nové verze nebo vyšší úroveň. Rádi vám navrhneme alternativní řešení úloh na základě otevřen…
Zajistíme připojení k Internetu přesně podle vašich potřeb, ať už se jedná o jeden počítač, mobilní notebook, PDA, či celou výpočetní síť. Pomůžeme vám vybrat řešení optimalizované z hlediska poměru výkonu k ceně, splňující požadované parametry.
Navrhneme vám nejenom vhodnou aplikaci a zajistíme její implementaci, pomůžeme vám ale i s rozhodnutím kdy, v jaké fázi vývoje, kde a jak zajistit případný hosting (DNS hosting, aplikační hosting – mail, web, server hosting), případně vám nabídneme h…
Kontaktní centrum je často první vizitkou společnosti, zajišťuje komunikační rozhranní mezi společností a jejími zákazníky, příp. partnery, a má proto přímý vliv na vztahy se zákazníky a ziskovost firmy.
V oblasti telefonních ústředen nabízíme systémy založené na kombinaci klasické telefonie a IP telefonie (hybridní tel. systémy) i systémy založené čistě na IP telefonii.
Plánování směn (Work Force Management) je nedílnou součástí každého kontaktního centra. Rozdílná je ovšem forma, jakým způsobem je plánování realizováno, a to od ručního plánování pomocí tabulek až po sofistikované systémy.
Samotná telekomunikační technologie zajišťující běh kontaktního centra často pro úspěšnou komunikaci s klienty nestačí. Důležitou součástí kompletního řešení kontaktního centra je také systém podporující běh procesů a zajišťující vhodné vedení operát…
Obě strany musí být vybaveny stejnou technologií a mít nastaven (lze řídit) stejný klíč, využít lze pouze telefony společnosti HTC s Windows Mobile použitý algoritmus je AES256 bit, pro každé krypto-volání je generován cipher klíč s Diffie-Hellman 4…
Systém Dect Alarm messaging založený na platformě Ascom 9d nabízí širokou paletu řešení zajišťujících vysokou ochranu osob pracujících v rizikových provozech, dále pak celou řadu aplikací pro přenos informací, řízení a koordinaci.
Veškerá zmiňovaná řešení jsme schopni zajistit jak formou standardní dodávky systémů tak i jako komplexní řešení na klíč. Nejen v oblasti Kontaktních center nabízíme možnost zajištění kompletního provozu formou služby.
Obecné vlastnosti textových editorů a tabulkových procesorů, účel použití, práce s dokumentem, úpravy, formáty, styly, zobrazení, nástroje a ostatní funkce, typy a styly dokumentů, záhlaví, zápatí, formáty, rozvržení a vzhled stránky, základy práce s…