Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Vysoce výkonný CCD snímač se snímacím dosahem až 460 mm je vhodný pro všechna běžná rozhraní od PC k nejrůznějším POS terminálům. Snímací technologie Adaptus zaručuje spolehlivě čtení a dekódování čárových kódů nejhorší kvality a vysoká mechanická od…
Pokladní zásuvka 5 x bankovky, 9 x mince, vyjímatelný mincovník, čelní vhoz na papírové bankovky, rozměry 420 x 440 x 105 mm, 12 V, světle béžová nebo černá. Otevíratelná klíčem. Volitelné provedení konektoru (RJ 4P4C, 6P6C, DB15M).
Pokladní zásuvka 5 x bankovky, 9 x mince, vyjímatelný mincovník, kovové držáky bankovek, čelní vhoz na papírové bankovky, rozměry 410 x 425 x 90 mm, 12 V, světle béžová nebo černá. Otevíratelná klíčem. Volitelné provedení konektoru (RJ 4P4C, 6P6C, DB…
IS jakožto více-uživatelský modulární nástroj vyvinutý naší společností, umožňuje pohodlné udržování struktury a obsahu dynamických webových aplikací a případně správy libovolných agend Vaší společnosti.
Napojení internetového obchodu na Váš firemní informační nebo ekonomický systém.
Jednoduchá a uživatelsky příjemná editace článků a dokumentů je jedna z hlavních výhod našeho publikačního systému ČeskýWebServis.
V rámci modulu správy dat našeho redakčního systému pro webové stránky, nabízíme našim klientům velmi často využívaný import a export wizard.
Náš redakční systém pro webové stránky nabízí možnost libovolného množství jazykových mutací.
Velice užitečnou funkcí, která by měla být dostupná na každé stránce v pravém nebo levém horním rohu, je fulltextové vyhledávání informací.
Produktové katalogy jsou dnes důležitým artiklem webových stránek pro prezentaci služeb a produktů každé společnosti.
Vzhledem k velké variabilitě produktů a služeb společností na moderním Internetovém trhu, upravujeme podrobné vyhledávání v katalogu vždy na míru. Základem však zůstává fulltextové vyhledávání v katalogu produktů webové stránky.
Jak základní stavební kámen marketingové podpory umožňuje náš redakční systém webových stránek definovat dotazníky k produktům.
V dněšní době se webové stránky stále častěji použíjí jako prostředek komunikace. Proto je důležíté mít zpětnou vazbu, tzv. feedback od návštěvníků komunitního i běžného webu, budoucích či stávajících klientů.