Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
CRM je vyspělý obchodní systém pro firmy střední velikosti, který slouží nejen k řízení vztahů se zákazníky, ale také k řízení obchodní činnosti firmy.
Je aplikace pro evidenci požadavků zákazníků na opravy, úpravy nebo servisní zásahy u dodávaných produktů, monitorování jejich životního cyklu a statistické vyhodnocování.
Je softwarové řešení pro Call Centra a obchodní oddělení firem, které propojuje telefonní ústřednu s počítačem pro efektivní vyřizování telefonních hovorů.
Je balík doplňkových funkcí, kterým lze rozšířit systém o další funkční moduly jako jsou: Systém evidence práce, Workflow a Call Centrum.
Je nástroj pro pohodlnou synchronizaci dat mezi programy Microsoft Outlook a systémem CRM. Z programu Microsoft Outlooku automaticky přenáší došlé a odeslané maily, aktivity a úkoly, v opačném směru pak úkoly a aktivity.
Nabízíme specializované vertikální CRM řešení pro následující obory: farmaceutický průmysl, automotive, call Centra.
Microsoft Dynamics CRM je kompletní řešení pro řízení zákaznických vztahů, které poskytuje veškeré nástroje a funkce potřebné pro vytvoření a udržení jasného přehledu o zákaznících, od prvního kontaktu, přes prodej až po následný servis.
Je aplikace pro evidenci požadavků zákazníků na opravy, úpravy nebo servisní zásahy u dodávaných produktů, monitorování jejich životního cyklu a statistické vyhodnocování.
SuperOffice je CRM řešení norské společnosti SuperOffice ASA. SuperOffice CRM utváří nepřerušované a sepjaté propojení mezi vašimi obchodními procesy a zaměstnanci na straně jedné a zákazníky a dodavateli na straně druhé.
CRM S3 je velmi efektivním, jednoduchým a úsporným řešením řízení zákaznických vztahů ve spojení s ekonomickým systémem Money S3.
CRM S3 je velmi efektivním, jednoduchým a úsporným řešením řízení zákaznických vztahů ve spojení s ekonomickým systémem Money S3.
Jsou speciální CRM edice pro použití ve farmacii. Je nástrojem umožňujícím pro-aktivně udržovat dlouhodobé vztahy s klienty v závislosti na jejich potenciálu, zvyšovat jejich loajalitu, předvídat jejich chování a cíleně na ně působit.
Je speciální edicí, která je určena pro prodejce automobilů. Hlavní předností tohoto řešení je těsná integrace na DMS (Dealer Management System). V CRM se tak mohou zobrazovat všechny důležité informace o vozidlech, která má zákazník zakoupena nebo o…
Typ reproduktoru / subwooferu: Klasické reproduktory; Počet pásem: 3; Hudební výkon (RMS): 250 až 500 W.
Umožňuje zobrazit výsledky prodejů, aktivity obchodníků, náklady na marketingové akce nebo jiná data přímo na mapě. Výsledky v jednotlivých regionech jsou přehledně a jasně znázorněny a popsány.