Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Kurz má za úkol rozvoj dovedností pro práci se zákazníkem: zlepšit organizaci práce, zlepšit „obchodnické uvažování“, zefektivnit proces prodeje, zlepšit vyjednávací schopnosti, zlepšit prezentaci firmy či produktu, motivovat k lepšímu výkonu.
K dispozici je 23 dvoulůžkových pokojů s možností přistýlky a 14 jednolůžkových pokojů včetně klimatizace. Pokoje jsou vybaveny stylovým interiérem. Všechny pokoje jsou luxusně zařízené pro Váš co nejpříjemnější a nejpohodlnější pobyt v Opavě.
Pro pracovníky v přímém kontaktu se zákazníky, přímé prodejce a prodavače, pracovníky za přepážkou a na reklamačních odděleních atd. s cílem osvojení nekonfliktního jednání v bezprostředním styku se zákazníky.
Pro obchodní zástupce a reprezentanty firem s cílem vést obchodní jednání, rozlišovat jednotlivé fáze a naučit se základním technikám obchodního jednání.
Pro pozice „account manager“ s cílem předprodejní, prodejní a poprodejní péče o klíčové zákazníky.
Pro obchodní zástupce a reprezentanty firem s cílem rozvíjet a zlepšit vyjednávací a argumentační schopnosti, zejména v interaktivní komunikaci.
Pro zájemce nejen starší věkové kategorie, kteří si chtějí lépe využívat a zvyšovat svoji mozkovou kapacitu s cílem poznat a vyzkoušet si metody aktivizace obou mozkových hemisfér.
Pro pracovníky, vykonávající činnosti převážně pod časovým tlakem apod. s cílem osvojit si techniky a principy uvolnění psychického a tělesného napětí, způsobeného nadměrným pracovním vytížením.
Pro zájemce o vlastní profil schopností a možnosti jejich rozvoje s cílem získat ucelenou zpětnou vazbu o intelektuálních i emocionálních kvalitách a možnostech jednotlivce v oblasti osobního i profesního rozvoje.
Pro všechny skupiny pracovníků s cílem zvýšit osobní efektivitu, poskytnout prostředky pro analýzu a rozhodování pro každodenní práci a ve stresu.
Pro pokročilé prezentátory, cílem je naučit se v praxi rozvíjet schopnost ovlivnění okolí pomocí mluveného projevu.