Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Po naplnění obsahu je web podroben optimalizaci a následně je připraven k testování a následné prováděné revizi.
Jakmile je web připraven po všech stránkách k jeho spuštění do ostrého provozu, dochází k jeho nahrání a zprovoznění na ostré doméně.
Spuštěním webové prezentace naše práce nekončí. Klientovi jsou průběžně dodávány aktualizace dle jeho požadavků a potřeb, dále jsou vyhodnocovány statistiky webu, na jejichž základě lze webovou prezentaci nadále optimalizovat a zajišťovat její další …
Potřebujete zpropagovat nový prodkukt či službu, nebo hledáte efektivní způsob jak informovat o aktivitách vaší divize? Právě od toho tu je další z našich služeb zaměřující se na tvorbu tzv. microsites.
Asi nejprogresivnější formou marketingu posledních let se stává komunikace pomocí sociálních sítí. Počet jejich uživatelů stoupá a tvoří obrovskou skupinu lidí, kterou nelze ignorovat.
Facebook. Komunikační fenomén posledních několika let. Existuje pár let a už se o něm a jeho tvůrcích natočil film. Stamiliony uživatelů ho denně používají pro kontakt a sdílení zážitků se svými blízkými. V neposlední řadě také mocný nástroj pro mark…
Pro každou společnost je naprosto nezbytné sledovat to, co se o ní kde píše. V rámci sociálních sítí, ale i diskuzních fór, odborných webů a příspěvků pod články na obsahových stránkách je to ještě důležitější, neboť se jedná o názory přímo zákazníků…
Animované prvky flash jsou velice atraktivní součástí webových stránek. Technologie flash se většinou používá jako doplněk webových stránek, ale je možné s její pomocí vytvořit také plně animovanou flash internetovou prezentaci.
Navede vás, jak se na internetu prosadit, jak vydělat, jak odhalit konkurenci a jak ji porazit.
Produkce a distribuce tištěných publikací představují vynaložení nemalých finančních prostředků. Díky internetu již nemusíte vynakládat nemalé částky na tisk a distribuci a můžete využít možnosti prezentace pomocí online katalogu PageFlip.
Teprve uživatelské testování „skutečnými lidmi“ vám pomůže odhalit chyby, na které žádná analýza nepřijde. Přijdete na chyby skutečných uživatelů a získáte šanci je napravit.
Jedna z nejdůležitějších pouček profesionálů, kteří se specializují na internetový marketing, je: „Obsah je král“. Zní to možná banálně, ale je to absolutní pravda.
Pokud se svými zákazníky (anebo uživateli, kteří se zákazníky mohou stát) nekomunikujete, s největší pravděpodobností o ně přijdete.