Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Na základě funkčních a technických požadavků klienta, zpracování z hlediska definice chování a použitelnosti, návrh obrazovek, rozmístění ovládacích prvků a definice jejich funkčností, včetně implementace.
Informační architektura – struktura a tok informací, technologicko-obchodní infrastruktura související s webem, navigace, vyhledávání na webu, rozvržení stránek, webové texty s vysokou informační a marketingovou hodnotou.
Analýza, optimalizace a vývoj elektronických obchodů – propojení interních systémů s řešením poskytovatelů e-commerce služeb, vývoj vlastních řešení elektronických obchodů a jejich propojení s platebními bránami.
Návrh a implementace portálů pro obchodní partnery, distributory, resellery.
Propojování (systémů) technicko-obchodní infrastruktury s webovým prostředím – elektronické obchody (e-shopy), platební brány, ERP software, s nasazováním systémů prořízení firem související procesní analýza.
Analýza chování návštěvníků – nasazení analytických nástrojů, sběr dat a jejich vyhodnocování, návrh optimalizace, případně včetně realizace v potřebných krocích.
Analýza přístupnosti a použitelnosti webu, návrh změn vedoucích k vylepšení stavu.
Návrh a implementace systémů pro správu obsahu webu (CMS), správu uživatelů webu, respektive obchodních partnerů klienta (např. interní rozhraní reseller center).
Základní analýza a určení klíčových slov - analýzou obsahu stránek a konzultací s Vámi určíme soubor klíčových slov tj. vhodných slov a frází, na které se vyplatí zaměřit se při SEO optimalizaci stránek pro vyhledávače. Při výběru klíčových slov bere…
Jedná se v podstatě o pravidla přístupu uživatelů nejen k webu, ale i k interním portálům. Uživatelé jsou často posazování do různých vztahů (např. hierarchií), aby mohli bezpečně zastávat přidělené role jak v interních systémech, tak na webech s při…
Pro prodej komoditního typu zboží, ať již se jedná o zboží hmotné nebo nehmotné slouží regionální nebo globální síť prodejců. Realizaci samotného prodeje, poskytování předprodejní a poprodejní podpory.
Většinou historické důvody, technická nebo organizační omezení vedou společnosti k užívání různých systémů, například pro účetnictví, poskytování technické nebo obchodní podpory, správu webového obsahu nebo katalogu produktů.
Webová stránka má plnit konkrétní, mnohdy klíčové role pro společnost, která ji provozuje.
Výběr a integrace platebních bran a tzv. poskytovatelů E-commerce řešení provádíme vždy na základě konzultace s klientem nebo jím pověřenou nezávislou firmou.