Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Evidence docházky a prezence zaměstnanců. Stanovení přístupových a dalších oprávnění. Bezpečnostní postupy a zajištění majetku.
Centrální úložiště všech informací důležitých pro administrativní zajištění chodu podniku. Jednotné pracovní prostředí pro komunikaci zaměstnanců mezi sebou a se zákazníky. Automatizace hlavních podnikových procesů a zjednodušení administrativy.
Školení nových zaměstnanců nebo stávajících před uvedením nových produktů. Tvorba kurzů a výukových pásem s multimediálním obsahem.
Řízení a audit kvality firemních procesů. Řešení problémů, neshod a jejich prevence. Řízení dokumentace a provozu měřících zařízení.
Software pro řízení vztahu se zákazníky, který splňuje požadavky normy ISO 9001:2009 a funguje na webu. Díky doplňku CRM Service je veškerá příchozí a vybraná odchozí e-mailová komunikace přiřazena k obchodnímu vztahu.Odpadá tak dohledávání komunikac…