Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Systém většinou obsahuje nejen adresní údaje o zákazníkovi, ale i historii jeho komunikace s firmou, příp. evidence/vyřizování jeho požadavků.
Provozování internetového obchodu již dávno neznamená pouhé prodávání čehosi na internetu. E-commerce řešení od nás vám umožní kromě samotného prodeje i značné zjednodušení administrativy.
Naši operátoři přijímají reakce na spotřebitelské soutěže, zpracovávají odpovědi, případně zodpovídají dotazy týkající se dané soutěže, jejích podmínek a pravidel nebo přijímají přihlášky do soutěže.
Systém na správu obsahu webu je internetová aplikace běžící na pozadí vašich webových stránek, přes níž můžete kdykoliv libovolně měnit jejich obsah.
Klient si jednoduchou formou objednává zboží, většinou na základě inzerce nebo reklamních spotů v televizi. Aktivně přijímáme objednávky a následně předáváme k vyřízení.
Implementace platebního systému Muzo. Robustní systém pracující v režimu 24x7x365, podpora všech karet MasterCard a VISA, non-stop monitoring dostupnosti služeb, soulad s nejpřísnějšími bezpečnostními standardy (3-D Secure), certifikace a audit spole…
Extranetová DMS aplikace primárně určená k systematizaci vnitrofiremní komunikace a evidence. Aplikace významně šetří čas a je dobrým pomocníkem při zavádění norem kvality ISO. Každá implementace je individuální, uzpůsobená potřebám a požadavkům klie…
Pod tímto názvem se skrývá hromadné zasílání vašich obchodních nabídek případně sdělení velikému počtu přihlášených uživatelů k odběru.
Srozumitelná, lehce čitelná, jednoduše zapamatovatelná a odlišitelná ci je východiskem pro její úspěšnou propagaci.
Operativně vyřizujeme žádosti klientů, případně reklamace a stížnosti. Zároveň slouží k urychlení a pohodlí při vyřizování pro klienty.
Registrace do katalogů je jedna z možností tvorby zpětných odkazů na váš web.
Jedná se o placenou reklamu (krátké textové bloky odkazující na váš web), kde platíte jen za přivedeného návštěvníka na váš web, tedy za proklik a ne za zobrazení.
Zajišťujeme telefonickou službu k podávání informací různého charakteru. Jako příklad lze uvést informace o telefonních číslech, dopravním spojení apod. Cílem je poskytnout pravdivé a relevantní informace v rámci jednoho hovoru.